استفاده از تسهیلات بانکی با در نظر گرفتن اعتبارسنجی بانکی

سامانه اعتبارسنجی بانکی با در نظر گرفتن نکات و معیارهای اساسی لحاظ شده در گزارش اعتبارسنجی به بانک ها و تمامی نهادهای مالی و اعتباری کمک شایان توجهی می کند. هر یک از بانک ها تا پیش از اعطای تسهیلات به مشتریان خود در جهت اعتماد خود به مشتریان خویش نیاز به شناخت کلی از عملکرد افراد حقیقی و حقوقی مشتریان خویش دارد تا میزان خوش حسابی یا بدحسابی آن ها را بتوانند تخمین نمایند. به همین منظور سامانه اعتبارسنجی در جهت اعتبارسنجی بانکی معیارها و فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار می دهند تا بدین ترتیب عملکرد کلی و جزئی مشتریان خویش را در نظر داشته و به هر یک از آن ها یک رتبه اعتباری درخور و مناسبی را به آن ها متناسب با نوع عملکرد آن ها اعطاء سازند. با استفاده از همین رتبه اعتباری مشتریان بانکی در سامانه اعتبارسنجی است که بانک ها می توانند تصمیم به اعطای تسهیلات یا عدم تسهیلات به مشتریان خویش بگیرند. بنابراین دریافت تسهیلات منوط به اعتبارسنجی بانکی است که هر یک از بانک ها و موسسه های قرض الحسنه و سایر نهادهای مالی می بایست حتما پس از استعلام بانکی و در نظر گرفتن رتبه اعتباری مشتریان خود نسبت به دادن تسهیلات و وام های مختلف به آن ها تصمیم گیری می نمایند.

حمایت بانک دی از کادر درمان با تسهیلات

تسهیلات بانکی پس از اعتبارسنجی بانکی مشتریان

حمایت بانک دی از کادر درمان با تسهیلات

بانک دی به جهت حمایت از کادر درمان در زمان همه گیری ویروس کرونا به کلیه کادر درمان اعم از شاغلین موجود در بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز سلامت و کارکنان حوزه سلامت که در کلینیک ها و آزمایشگاه ها و سایر بیمارستان ها و... مشغول به کار و فعالیت هستند؛ هم به جهت قدردانی و سپاس از کار و تلاش روزافزون آن ها و هم به جهت برطرف کردن نیازهای آن ها با توجه به وضع اقتصادی، تسهیلاتی را اعطاء می سازد تا آن ها بتوانند با دریافت با دریافت تسهیلات و وام های بانک دی بخشی از نیازهای خود را برطرف سازند. بنابراین اعتبارسنجی بانکی با مدنظر قرار دادن معیارها و فاکتورهای مختلف سعی بر آن داشته است تا بتواند به تصمیم گیری بانک ها و نهادهای مالی بیشترین کمک رسانی را داشته باشد. با این وجود با توجه به وضع فعلی جامعه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بانک دی یکی از بانک های عامل در زمینه اعطای تسهیلات علی رغم در نظر گرفتن اعتبارسنجی بانکی در سامانه اعتبارسنجی حمایت و پشتیبانی خود را به کادر درمان و سلامت اعلام داشته است تا به این دسته از افراد تسهیلات و وام های بانکی خود را ارائه سازد.

اعطای وام به آسیب دیدگان ویروس کرونا در بانک دی

آسیب دیدگان ویروس کرونا می توانند در بانک دی با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا از وجود تسهیلات بانکی اعطاء شده به افراد و کادر درمان بهره مند شوند. اقساط این وام برای تمامی کادر درمان 36 ماهه است که با نرخ 18 درصد می باشد و در هر ماه فرد مورد نظر می بایست مبلغ 500 میلیون ریال را به عنوان قسط بانکی پرداخت کند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.