تعمیرات مسکن

یکی از مسائلی که ممکن است هر چند سال یک بار در زندگی افراد رخ دهد تا زندگی خود را با یک تغییر و تحول جدی مواجه سازند، هزینه های مربوط به تعمیرات مسکن می باشد. به این صورت که ممکن است پدر خانواده به همراه همسر و فرزندان خویش تصمیم به تغییراتی در نقشه ساختمانی خویش آورند تا با خراب کردن یک قسمت و ساخت مجدد آن نقشه ساختمانی منزل مسکونی خویش را به گونه ای باب میل خویش بسازند و طراحی کنند که بتوانند از مساحت زمین خود به خوبی بهره مند گردند و از فضاهای موجود با توجه به نقشه جدید به بهترین نحو ممکن استفاده به عمل آورند. اما مسلما با توجه به گران بودن قیمت مصالح انجام تعمیرات مربوط به مسکن به آسانی میسر نخواهد شد و نیاز به مبالغ بسیار زیادی دارد تا بتوان از نو یک خانه را به شکلی جدید طراحی نمود. برای این منظور بانک ها برای حمایت از این دسته از افراد رو به ارائه تسهیلات بانکی می آورند که از آن به عنوان وام تعمیرات مسکن یاد می شود. یکی از بانک های پیشرو در این زمینه بانک دی می باشد که با توجه به امتیاز اعتباری یا رتبه اعتباری افراد در شرکت اعتبارسنجی و نیز پس از بررسی سامانه استعلام بانک مرکزی و استعلام بانکی در بانک مورد نظر در صورت داشتن امتیاز اعتباری به افراد حقیقی و حقوقی وام تعمیرات مسکن خود را ارائه می بخشند.

وام تعمیرات مسکن بانک دی با توجه به امتیاز اعتباری افراد

وام تعمیرات مسکن بانک دی به افراد با امتیاز اعتباری بالا

وام تعمیرات مسکن بانک دی به افراد با امتیاز اعتباری بالا

بانک دی نیز به مانند سایر بانک ها تسهیلات خویش را فقط به افرادی ارائه می دهد که امتیاز اعتباری بالایی داشته باشند. این بانک پس از استعلام بانکی و در صورت داشتن امتیاز اعتباری رو به ارائه وام تعمیرات مسکن به کلیه افراد حقیقی و حقوقی مشتریان خویش می آورد. سود وام مربوطه 18 درصد می باشد و حداکثر زمان بازپرداخت آن نیز 48 ماه می باشد که در طی این مدت آن ها می بایست به منظور حفظ امتیاز اعتباری خویش نسبت به بازپرداخت بدهی ها و اقساط سررسید بانکی خویش همت بگمارند و آن را به موقع پرداخت نمایند تا بتوانند امتیاز اعتباری خویش را در شرکت های اعتبارسنجی افزایش دهند و خود را در نزد بانک به عنوان یک فرد خوش حساب معرفی سازند. به عنوان ضمانت در نزد بانک نیاز به سند ملک می باشد و سقف وام اعطایی به کلیه افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری بالا، مبلغ 200 میلیون تومان می باشد که البته شعب مختلف بانک دی ممکن است این سقف را نیز بر اساس شرایط مشتری خویش حتی افزایش هم بدهد. در صورتی که ملک به نام وام گیرنده باشد و وام گیرنده نیز کارنامه خوب و قابل قبولی در شرکت های اعتبارسنجی داشته باشد و هیچ گونه چک برگشتی در کارنامه آن ها ثبت نشده باشد، آن ها می توانند با توجه به همین امتیاز اعتباری بالای خود از وجود وام تعمیرات بهره مند گردند تا با دریافت این مبلغ رو به تغییرات اساسی در منزل خویش آورند و آن را باب میل خود تغییر دهند تا به نقشه ایده آل خود دست یابند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.