شرکت هوش و داش سپهر به منظور توسعه خدمات خود به کاربران برند اعتبار یکپارچه سپر با نام اختصاری آیس ( Ice  ) بالاخص کاربرانی که برای بررسی دوره ای گزارش اعتبارسنجی خود و یا مشتریانشان از سایت اعتبار سنجی استفاده می کنند اقدام به ارائه برنامه موبایلی آیس کرده است. همین حالا می توانید برنامه آیس را دانلود و نصب نمایید.

در بدو ورود به برنامه احراز هویت از طریق سامانه احراز هویت امتا انجام می شود بعد از احراز هویت و ورود به برنامه در منو << اعتبارسنجی خودم>> وارد مراحل دریافت گزارش اعتبار سنجی می شوید که بعد از طی مراحل گزارش قابل رویت است و می توانید از گزینه های نمایش گزارش ( با جزییات )، اشتراک گذاری، ذخیره گزارش به صورت پی دی اف و QR  گزارش استفاده کنید.
قابلیت QR گزارش به این صورت است که افراد دیگر با گوشی های تلفن همراه خودشان می توانند آن را اسکن و به گزارش شما دسترسی داشته باشند.
تمامی اشخاص از جمله فروشگاه های اقساطی می توانند از برنامه آیس برای اعتبار سنجی مشتریان خود استفاده کنند تا با خیالی آسوده اقدام به عرضه کالاهای اقساطی خود کنند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

عبدالله پارسی فر نوشت : 1402/07/18
تشکر میکنم بابت مقاله .و توضیحات دقیقتون
پاسخ
عبدالله پارسی فر نوشت : 1402/07/18
تشکر میکنم بابت سایت و پشتیبانی خوبتون.
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.