وام فرابانک ملت؛ هدیه به افراد خوش حساب

هر یک از افراد خوش حساب، می توانند با مراجعه به فرابانک ملت، اقدام به دریافت وام و تسهیلات بانکی برای خود کنند. پروسه دریافت وام برای هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی، معمولا با معرفی ضامن یا ضامنین مختلف به بانک ها پس از در نظر گرفتن موارد مختلف و مورد پذیرش واقع شدن شرایط لازم، انجام می شد. مسئله ای که سبب می شد تا بسیاری از افراد نتوانند از وجود تسهیلات مختلف بهره مند شوند. ولی امروزه با تغییراتی که در نظام وام دهی به افراد خوش حساب صورت گرفته است؛ شما می توانید با مراجعه به فرابانک ملت حتی بدون ضامن هم از وجود تسهیلات بانکی مختلف بهره مند شوید. وام فرابانک ملت بدون ضامن، تنها به افراد خاصی اعطاء می شود که در سامانه جامع اعتبارسنجی، رتبه های اعتباری خوب و مطلوبی را از آن خود کرده باشند. برای بهره مندی و استفاده از این نوع وام ها در بانک ملت، با ما همراه باشید.

وام 30 میلیونی بانک ملت بدون ضامن بعد از اعتبارسنجی

همان طور که گفته شد؛ فرابانک ملت، به افراد خوش حساب وام بدون ضامن، ارائه می کند. اصلی ترین شرط برای دریافت این نوع از وام ها بعد از اعتبارسنجی فرد و در صورت خوش حساب بودن آن هاست. به این صورت که وام فرابانک ملت، تنها به افرادی داده می شود که در سامانه اعتبارسنجی، رتبه اعتباری A یا مثبت A را کسب کرده باشند. بدین ترتیب پس از استعلام در صورتی که فردی رتبه پایینی گرفته باشد یا فاقد اعتبار باشد؛ از دریافت وام 30 میلیونی بانک ملت بدون ضامن، بی بهره خواهد شد. بنابراین فرابانک ملت، در راستای حذف ضامن های بانکی و جایگزین سازی اعتبارسنجی اعتباری به جای آن، گام رو به جلویی برای پرداخت وام های خرد به مشتریان خود برداشته است تا با استفاده از بررسی گزارش اعتبار سنجی، افراد خوش حساب و دارای رتبه های اعتباری بالا، بتوانند از این نوع وام ها بهره مند شوند.

وام بدون ضامن بانک ملت

وام فرابانک ملت به افراد خوش حساب با رتبه های اعتباری بالا

چگونگی دریافت وام 30 میلیونی فرابانک ملت بدون ضامن

برای دریافت وام 30 میلیونی فرابانک ملت که به صورت بدون ضامن به افراد حقیقی و حقوقی اعطاء می شود؛ می بایست حتما دارای رتبه اعتباری بالایی در سامانه اعتبارسنجی باشید. به این صورت که بانک ملت، سابقه مالی و بانکی شما را مورد بررسی قرار می دهد تا با یک استعلام ساده در کسری از ثانیه در سامانه جامع اعتبارسنجی، متوجه خوش حساب بودن یا بدحساب بودن شما شود. بدین ترتیب می تواند با توجه به رفتار مالی و رتبه های اعتباری شما، مراتب را برای پرداخت وام 30 میلیونی بدون ضامن برای شما هموار سازد. برای داشتن رتبه اعتباری، بایستی حتی الامکان هیچ گونه سابقه چک برگشتی در پرونده خود نداشته باشید و همیشه قسط ها و بدهی های خود را درست سر موعد مقرر شده پرداخت کنید. چرا که تمامی رفتارهای بانکی شما بررسی می شود تا در صورت نداشتن معوقات بانکی و چک برگشتی و عوامل دیگر، بانک شما را به عنوان یک فرد خوش حساب، به حساب آورد که شرایط دریافت وام 30 میلیونی بدون ضامن را دارد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

پریماه سعادت نوشت : 1401/12/13
سلام.. میخواستم بدونم آیا باید مبلغی داخل حساب بمونه برای این وام.. و آیا این مبلغ قابل دسترسی هست مثلا اگر مثل روش‌های متعارف موجودی بگیریم مشخص میشه که این مبلغ داخل حساب هست یا از راه دیگه ایی باید چک کرد... و آیا اصلا این وام وجود داره یا خیر ما چند ماهه اقدام کردیم اعتبار سنجی شد بانک گفت بهتون تعلق میگیره اما هنوز داریم میچرخیم
پاسخ
مسعود جدیدی نوشت : 1401/09/20
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم که اعتبار سنجی که از طریق برنامه آیس صورت گرفته بانک هم مثل همین اعتبار سنجی را خواهد گرفت و رتبه بندی ‌Aاز طریق همین برگه مشخص می‌شود یا میزان کار کرد حساب منظور خواهد شد که رتبه مشخص شود و اگر اطلاع دارید بانک ملت تا چه تاریخی از سال تسهیلات اعطا می‌کنند با اینکه زحمت دادم ممنون میشم راهنماییم فرمایید با تشکر
پاسخ
آیس نوشت : 1401/09/21
آقای جدیدی عزیز، گزارش اعتبارسنجی ارائه شده توسط سامانه آیس همان گزارشی است که بانک ها برای اعتبارسنجی مشتریان قبل از ارائه وام بررسی میکنند.
سینا عرب بالا جلینی نوشت : 1401/04/25
سلام خسته نباشید با سلام جهت نیاز تضا ضای وام سی میلیونی رو دارم مساعدت فرمایید............... با تشکر
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/25
آقای جلینی عزیز ، برای درخواست و تقاضای وام از بانک های متولی این امر می بایست سوال فرمایید
فخرالسادات حسینی علمداری نوشت : 1401/04/14
جهت نیاز تقاضای وام سی میلیون رو دارم تشکر
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/14
خانم حسینی عزیز ، برای دریافت وام از طریق بانک های متولی این امر می بایست اقدام فرمایید مجموعه آیس صرفا گزارش رتبه اعتباری افراد را در نشان می دهد
شهرام جعفری مغانلو نوشت : 1401/04/11
درخواست وام
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/11
آقای جعفری عزیز ، برای دریافت وام از بانک های متولی این امر می بایست اقدام کنید
شراره خدایاری نوشت : 1401/04/07
سلام و عرض ادب خسته نباشید بنده حقوق بگیر بانک ملی هستم میخواستم بدونم میتونم از بانک ملت وام ۳۰ ملیونی بگیرم؟تا حالا هم از بانک ملت وام نگرفتم خوش حساب هم هستم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/07
خانم خدایاری عزیز، برای دریافت وام از بانک های متولی این امر می بایست سوال کنید.
اعظم بحری نوشت : 1401/04/07
سلام من توبانک ملی حساب دارم تا حالا وام نگرفتم میتونم وام سی میلیونی بگیرم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/07
خانم بحری عزیز ، برای دریافت وام از بانک های متولی این امر می بایست سوال کنید
یوسف نقی زاده نوشت : 1401/04/04
سلام لطفا به سوالها جواب کامل بدید.آگه در بانک ملت حساب نداشته باشیم. در بانکهای دیگر کارکرد خوب باشه میشه وام گرفت
پاسخ
آیس نوشت : 1401/04/04
آقای نقی زاده عزیز ، برای دریافت وام و استعلام نحوه دریافت و شرایط وام از بانک های متولی این امر می بایست سوال فرمایید
فردوس دریکوندی نوشت : 1401/03/31
سلام من رتبه اعتباری B1بود میتونم وام بدون ضامن بگیرم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/31
آقای دریکوندی عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
مرتضی رحیمی یزدی نوشت : 1401/03/29
درخواست وام ۳۰ ملیونی بدون ضامن
پاسخ
جمشیدزارعی نوشت : 1401/03/29
سلام وقت بخیر اینجانب حقوق بگیر بانک ملت هستم و تقاضای دریافت مبلغ 300میلیون ریال وام هستم لطفاً مساعدت فرمایید
پاسخ
نادراوتادی نوشت : 1401/03/25
اگه درست باشه من تاحالا بدحسابی نداشتم به بانک زودترپرداخت میکردم
پاسخ
سعدی نوشت : 1401/03/25
سلام بنده مادرم حقوق بگیر بانک صادرات هست به شدت نیازمند وام حالا از 30 تا50 میلیون هستیم میشه درخواست بدیم حالا بنام من که پسرش هستم یاخودمادرم که مادرم ضامن بشه نهایت با کمک سفته، لطف راهنمایی بفرمایید ممنونم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/25
برای اطلاع از شرایط وام از بانک باید سوال کنید.
زهرا به کردار نوشت : 1401/03/21
وام ۳۰ میلیون تومانی با سود چند درصد میباشد؟؟و چند ماهه؟
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/21
زهرا عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
اسماعیل پهلوانی نوشت : 1401/03/20
سلام درخواست تسهیلات وام ۳۰ میلیون تومانی
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/20
اسماعیل عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
حدیث حسنیان نوشت : 1401/03/18
من اعتبار سنجی کردم چون تا به حال وامی دریافت نکردم بانک ملت گفت سی میلیون بهت تعلق نمیگیره!! خب من شاغلم نه چک برگشتی دارم نه وامی گرفتم چرا بهم تعلق نگیره...... واقعا لازم دارم ...... ضامن هم ندارم چکار کنم الان ؟
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/18
حدیث عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک مورد نظرتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
عاطفه نوشت : 1401/03/17
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه تا بحال سابقه دریافت هیچگونه وامی را نداشته ام با توجه به فیش حقوقی بازنشستگی امکان دریافت وام 30میلیونی بدونه ضامن را دارم ؟
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/17
عاطفه عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
اسماعیل صادقی صورابادی نوشت : 1401/03/16
بعلت خرید خانه مبلغ پنجاه هزارتومان درخواست وام دارم
پاسخ
آیس نوشت : 1401/03/16
اسماعیل عزیز، برای اطلاع از شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.