همانطور که می دانید جهیزیه عروس شامل تجهیزات کوچک و بزرگ بسیار زیادی است و توان خرید نقدی آن برای والدین با قیمت های سرسام آور امروزه بسیار دشوار گردیده است، از همین رو در برخی از فروشگاه ها و مراکز فروش لوازم خانگی فضای مطلوب تر و مناسب تری را برای خرید کلی و جزئی جهیزیه با عنوان فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته به وجود آورده اند تا والدین و مشتریان بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. فروشگاه های اقساطی جهیزیه که شرایط خرید تضمینی و مدت دار را برای مشتریان خود فراهم کرده اند، شرایط خرید از مرکز فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته به گونه ای است که مشتری بخش کمتری از پول محصول مورد نظر را پرداخت کرده و مابقی پول کالا را در قسط بندی های مختلف با رضایت مشتریان پرداخت می کند.
خرید اینترنتی جهیزیه به صورت اینترنتی و اقساطی

همچنین مشتریان گرامی می توانند با استفاده از دسته چک خود مابقی پول محصول خریداری شده را در وجهی مشخص شده درج کرده و از مزایای خرید لوازم خانگی قسطی بهره مند شوند که در ادامه به معرفی چند نمونه از مزایای خرید قسطی جهیزیه می پردازیم.

مزایای فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته برای مشتریان:

  • یکی از مزایای خرید قسطی جهیزیه به صورتی است که اگر والدین و مشتریان قصد خرید محصولی را داشته و شرایط و بودجه کافی برای خرید و پرداخت پول آن را به صورت یک جا و نقدی ندارند می توانند قسمتی از پول کالای مورد نظر را پرداخته کرده و مابقی آن را با استفاده از اقساط چند ماهه و حتی چند ساله پرداخت کنند.
  • دیگر ویژگی و مزیت عالی خرید جهیزیه عروس قسطی از فروشگاه اقساطی به گونه ای است که اگر مقداری از پول محصول را پرداخت کرده اید و تعهد در پرداخت مابقی پول کالا را دارید جهیزیه خریداری شده به شما تحویل داده شده و می توانید از آن استفاده نمایید.
  • فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه اقساطی معتبر تضمینی است به گونه ای که در روند خرید و پرداخت اقساط مشکلی پیش نیامده و سود زیادی بر روی اقساط و زمان پرداخت قسط ها نمی خورد.
  • والدین و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این روش جهیزیه را به صورت یک جا خریداری کرده و با قسط بندی شرایط پرداخت پول فشار مالی را کاهش دهند.

برای خرید اقساطی جهیزیه در این فروشگاه به فراهم کردن مواردی نیاز است که به بررسی آن می پردازیم.

پرداخت مبلغ اولیه: مشتریان باید ابتدا نصف و یا مقداری از پول محصول را پرداخت نمایند.

چک و یا سفته: توجه داشته باشید داشتن چک به ازای تسهیلاتی که فروشنده به مشتری ارائه می دهد لازم است.

داشتن ضامن و یا اعتبار مالی: برای خرید قسطی جهیزیه به همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید کالا مورد نیاز است.

استفاده فروشگاه های اقساطی جهیزیه از گزارش اعتباری مشتریان

استفاده فروشگاه های اقساطی جهیزیه از گزارش اعتباری مشتریان

فروش اقساطی لوازم خانگی با بهترین شرایط:

امروزه اعتماد کردن به برخی فروشگاه های لوازم خانگی دشوار است که سبب شده است مشتریان در خرید قسطی جهیزیه و لوازم خانگی تردید داشته باشند از این رو کمک گرفتن و خرید جهیزیه از فروشگاه های معتبر فروش اقساطی لوازم خانگی با سفته معتبر با تضمینی ترین کیفیت کالا و شرایط اقساطی می تواند گزینه مناسبی برای خرید مطلوب و بی دردسر باشد.

استفاده فروشگاه های اقساطی جهیزیه از گزارش اعتباری مشتریان

همان گونه که یک فرد پس از استعلام اعتبار و با مشاهده گزارش اعتبار بانکی می تواند در بانک های مختلف با توجه به خوش حسابی خود صاحب مزایا و تسهیلات بانکی شود؛ با استفاده از رتبه اعتباری بالای خود نیز می تواند در سایر شرکت ها و نهادهای مالی و اعتباری مختلف نیز بهره مند گردد. در همین راستا امروزه فروشگاه های اقساطی جهیزیه نیز از گزارش اعتبار سنجی به خوبی استفاده به عمل می آورند. به این صورت که هر یک از فروشگاه های اقساطی جهیزیه تنها به افرادی اعتماد می کنند محصولات خود را به راحتی دست آن ها قرار می دهند که در سامانه اعتبارسنجی و گزارش اعتبار بانکی، دارای رتبه اعتباری بالا و شایسته ای بوده باشند. چرا که چنین افرادی جزء افراد خوش حساب به شمار می آیند و سابقه چک برگشتی هم ندارند. به همین دلیل به راحتی و با دغدغه کمتری نسبت به سایر افراد دیگر می توانند به آن ها اعتماد کنند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.