استفاده های بهینه از گزارش اعتبارسنجی مشتریان بانکی

بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری، امروزه می توانند از وجود رتبه های اعتباری هر یک از مشتریان خود در سامانه اعتبارسنجی به خوبی بهره مند شوند. البته این فقط بانک ها نیستند که از گزارش های اعتبارسنجی مشتریان استفاده می کنند؛ بلکه به هنگام خرید اقساطی سیم کارت، فروشندگان سیم کارت هم می توانند از این گزارش ها بهره مند شوند که در ادامه بیشتر در این خصوص نکاتی یادآور خواهد شد. به این صورت که در گزارش های اعتبارسنجی مشتریان، تمامی رفتارهای بانکی افراد وجود دارد تا بدین ترتیب هر یک از بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری، به صورت لحظه ای و به روز، در هر زمانی با یک استعلام ساده، نسبت به برگشت خوردن چک ها در کارنامه بانکی فرد حقیقی و حقوقی مورد نظر و نیز نسبت به بدهی ها و معوقات وی و تمامی رفتارهای بانکی و در نهایت رتبه یا امتیاز اعتباری وی مطلع گردند. وجود همین رتبه های اعتباری است که هر یک از بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری در کنار سایر کسب و کارهای دیگر، می توانند تصمیم گیری بهتری در خصوص مشتریان خود بگیرند.(برای آگاهی از خوش حسابی یا بد حسابی مشتریانت همین حالا اقدام کن)

استفاده فروشندگان اقساطی سیم کارت از گزارش اعتبارسنجی مشتریان

گزارش اعتبارسنجی مشتریان بانکی

استفاده فروشندگان اقساطی سیم کارت از گزارش اعتبارسنجی مشتریان

همان طور که گفته شد؛ این تنها بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری نیستند که امروزه از گزارش های اعتبارسنجی استفاده می کنند؛ بلکه فروشندگان اقساطی سیم کارت نیز می توانند از این گزارش ها به هنگام خرید اقساطی سیم کارت مشتریان خود، از وجود آن استفاده کنند تا بدین ترتیب تنها به کسانی سیم کارت های خود را به صورت قسطی به آن ها به منصه فروش برسانند که از رتبه اعتباری آن ها اطلاع دارند. بنابراین سیم کارت اقساط بلند مدت برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی امکان پذیر است تا در صورت نداشتن بودجه کافی برای خرید سیم کارت، بتوانند به صورت اقساط بلندمدت اقدام به خرید سیم کارت اقساطی کنند. البته باید یادآور شد که خرید سیم کارت قسطی تنها برای کسانی محقق شدنی است که در گزارش های اعتبارسنجی، رتبه اعتباری خوبی را از آن خود کرده باشند. بدین معنا که سایر افرادی که سابقه چک های برگشتی بسیار زیادی دارند و رتبه اعتباری آن ها در سامانه اعتبارسنجی، پایین است؛ چنین شانسی را ندارند و از خرید اقساطی سیم کارت محروم خواهند شد.

خرید اقساطی سیم کارت همراه اول

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول دارید و می خواهید اقدام به خرید سیم کارت همراه اول قسطی کنید؛ می توانید به پشتوانه گزارش های اعتبارسنجی و با توجه به رتبه اعتباری بالا و شایان توجه شما در این سامانه، اقدام به خرید اقساطی سیم کارت همراه اول برای خود کنید. به لطف همین مزایاست که همواره توصیه می شود نسبت به ارتقای رتبه اعتباری خود در سامانه اعتبارسنجی کوشا باشید. برای این منظور، کافیست همواره نسبت به پرداخت بدهی ها و اقساط خود درست سر موعد مقرر شده، پای بند باشید و حتی الامکان از بروز چک های برگشتی در پرونده خود جلوگیری به عمل آورید تا بتوانید از این مزیت به خوبی بهره مند شوید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.