استفاده از سامانه اعتبارسنجی در کسب و کارهای مختلف

امروزه علاوه بر بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری مختلف از رتبه های اعتباری درج شده در سامانه اعتبارسنجی، سایر کسب و کارهای دیگر نیز از این ویژگی به خوبی بهره مند می شوند. چرا که شناخت هر یک از مشتریان در کسب و کارهای مختلف با استفاده از رتبه های اعتباری آن ها به راحتی میسر گشته است. افرادی که در سامانه اعتبارسنجی، یک رتبه اعتباری بالا و قابل توجهی را از آن خود کرده اند؛ طبیعتا جزء افراد خوش حساب به شمار می آیند. این دسته از افراد همواره نسبت به بازپرداخت بدهی های خویش متعهد بوده اند و تمامی بدهی ها و اقساط خویش را در سر موعد مقرر شده خود پرداخت نموده اند و تا حد امکان از برگشت خوردن چک های خود جلوگیری به عمل آورده اند. به همین جهت است که هم بانک ها به آن ها تسهیلات بانکی خود را با خیال راحت تری اعطاء می کنند و هم هر یک از نهادهای مالی و اعتباری با علم به رتبه اعتباری آن ها، این دسته از افراد را جزء افراد خوش حساب و متعهد به حساب می آورند. یکی از کسب و کارهایی که امروزه جدای از بحث بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری از گزارش های اعتبارسنجی بهره می برند؛ طلا فروشی ها هستند که در ادامه در این خصوص نکاتی ارائه می گردد.(می خوای بدونی مشتریت خوش حسابه یا نه؟!! پس همین حالا اقدام کن)

استفاده طلا فروشی های اقساطی از گزارش اعتبارسنجی

طلا فروشی های اقساطی

استفاده طلا فروشی های اقساطی از گزارش اعتبارسنجی

در صورتی که شما در سامانه اعتبارسنجی، رتبه اعتباری خود را از آن خود کرده باشید و در عین حال نیاز به خرید طلا داشته باشید؛ می توانید به صورت اقساطی اقدام به خرید طلا کنید. به این صورت که طلا فروشی ها می توانند با توجه به میزان خوش حسابی شما با یک استعلام ساده پس از مطلع شدن از رتبه اعتباری شما در سامانه اعتبارسنجی، طلای مورد نیاز شما را به صورت اقساطی به شما بفروشند تا بدین ترتیب شما در صورتی که پول لازم برای خرید طلا را در اختیار نداشته باشید هم بتوانید با توجه به رتبه اعتباری خود، از این مزیت به خوبی بهره برده و اقدام به خرید طلا از طلا فروشی های معتبر کنید. ضمن اینکه طلا فروش مورد نظر نیز با خیال راحت تر می تواند با شما وارد معامله گردد و نگرانی در خصوص تاخیر یا دیرکرد در خصوص عدم بازپرداخت بدهی ها و اقساط شما ندارد. بنابراین بهتر است تا حد امکان سعی کنید تا رتبه اعتباری خود را در سامانه های اعتبارسنجی ارتقاء دهید. برای این منظور کافیست تا حد امکان از برگشت خوردن چک ها جلوگیری کنید و در عین حال نسبت به بازپرداخت کلیه بدهی های خود به نظام بانکی از جمله، اقساط بانکی، فیش های مختلف و سایر بدهی های دیگر به بانک ها کاملا متعهد باشید تا با هیچ گونه تاخیر و دیرکردی مواجه نگردید. در این صورت و در صورتی که نسبت به بازپرداخت اقساط دفترچه بیمه خود پایبند باشید؛ می توانید رتبه اعتباری خود را در سامانه اعتبارسنجی ارتقاء دهید و در صورت نیاز به خرید اقساطی طلا، بتوانید از این ویژگی نهایت بهره را ببرید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.