آشنایی با روش های اعتبارسنجی مشتریان بانک

امروزه روش های اعتبارسنجی مشتریان بانک بسیار راحت تر شده است. به این صورت که بانک ها می توانند خیلی راحت مشتریان خویش را از طریق رتبه های اعتباری درج شده آن ها در سامانه اعتبارسنجی مشتریان بانک بشناسند. سامانه های اعتبارسنجی گزارش های خود را به صورت لحظه ای و آنلاین ارائه می سازند و همین باعث شده است تا در نظام بانکی، بتوان هر یک از افراد خوش حساب را از بدحساب به راحتی تشخیص و تفکیک داد. به روش های مختلفی می توان به این مسئله پی برد که ساده ترین آن ورود به سامانه جامع اعتبارسنجی است. به این صورت که شما می توانید به راحتی وارد این سامانه شوید و رتبه اعتباری هر یک از افراد را به عنوان مشتریان بانکی را مشاهده کنید. از طریق استعلام بانکی با توجه به گزارش های اعتبارسنجی و حتی به صورت پیامکی نیز می توان پی به رتبه اعتباری هر یک از افراد برد. به همین جهت است که مشتریان بانکی به جهت بهره مندی از حقوق و مزایا و تسهیلات بانکی همواره در تلاش هستند تا رتبه اعتباری خود را ارتقاء بخشند. چرا که کاهش رتبه اعتباری به منزله بدحساب بودن فرد مورد نظر می باشد که نسبت به بدهی های خویش متعهد نبوده و سابقه چک های برگشتی هم در کارنامه خود داشته اند. اما علاوه بر نظام بانکی، سایر کسب و کارها و فروشگاه های دیگر نیز می توانند از این رتبه های اعتباری نهایت بهره را ببرند که در ادامه با یکی دیگر از آن ها آشنا می شویم.

فروشگاه های مبلمان اداری و منزل اقساطی چگونه از رتبه اعتباری بهره می برند؟

اعتبارسنجی مشتریان بانک

فروشگاه های مبلمان اداری و منزل اقساطی چگونه از رتبه اعتباری بهره می برند؟

همان طور که گفته شد؛ در نظام بانکی از اعتبارسنجی مشتریان بانک و رتبه های اعتباری آن ها نهایت بهره برده می شود. علاوه بر آن فروشگاه های مبلمان اداری و منزل نیز می توانند از این رتبه های اعتباری بهره مند شوند. به این صورت که اگر مشتریان این گونه از فروشگاه ها بخواهند مبلمان اداری و منزل خویش را به صورت قسطی خریداری کنند؛ به جهت اطمینان بخشی میان مشتریان و صاحبان این نوع از فروشگاه ها، می توانند از رتبه های اعتباری درج شده مشتریان خود در سامانه های اعتبارسنجی به روش های مختلف اعتبارسنجی مشتریان بانک نهایت استفاده را داشته باشند. به این صورت که شما اگر صاحب فروشگاه مبلمان اداری و مبلمان منزل هستید؛ می توانید با استناد به روش های مختلف اعتبارسنجی مشتریان بانک، نسبت به خوش حساب بودن یا بدحساب بودن مشتریان خویش با استفاده از رتبه های اعتباری آن ها اطلاع کسب کنید. به این صورت که اگر رتبه های اعتباری مشتریان شما در این سامانه بالا بود؛ مشتری مورد نظر فردی خوش حساب است که سابقه چک برگشتی هم در کارنامه آن ها ثبت نشده است. بنابراین صاحبان فروشگاه ها می توانند از این رتبه های اعتباری به روش های مختلف استفاده کنند تا تنها مبلمان اداری و منزل خود را به صورت قسطی تنها به مشتریانی بفروشند که رتبه های اعتباری آن ها در سامانه اعتبارسنجی مشتریان بانکی بالا و قابل توجه است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.