سامانه ملی اعتبارسنجی، با گزارش های لحظه ای و آنلاین خود

امروزه اعتبارسنجی بانکی هر یک از مشتریان در سامانه ملی اعتبارسنجی به راحتی به صورت لحظه ای و آنلاین صورت می پذیرد. به این صورت که هر یک از بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری و حتی هر یک از کسب و کارهای مختلف که محصولات خود را به مشتریان خویش به صورت اقساطی به فروش می رسانند؛ همگی به صورت لحظه ای و آنلاین از سامانه ملی اعتبارسنجی و گزارش های دقیق و سنجیده هر یک از آن ها به خوبی استفاده به عمل می آورند. بنابراین دیگر جایی برای نگرانی در خصوص شناخت افراد خوش حساب و بدحساب در هیچ یک از کسب و کارهای مختلف و نیز نهادهای مالی و اعتباری وجود ندارد. چرا که به راحتی می توان پس از ورود به سامانه ملی اعتبارسنجی، نسبت به رتبه های اعتباری هر یک از افراد آشنا شد. مسئله ای که پس از استعلام در بانک ها نیز ممکن است. اما همین مسئله امروزه نه تنها در بانک ها، بلکه در کسب و کارهای مختلف به جهت شناخت بیشتر میان فروشنده با مشتریان مختلف از این سامانه و گزارش های لحظه ای آن استفاده می شود. اطلاع از رتبه های اعتباری هر یک از افراد به ویژه به جهت شناخت نسبت به این مسئله که مشتری مورد نظر، سابقه چک برگشتی داشته یا خیر؟ و اینکه آیا نسبت به بازپرداخت بدهی های خود متعهد و پای بند بوده است یا خیر؟ می تواند خیلی برای فروشنده یا فروشندگان مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار بوده باشد. در ادامه در خصوص یکی از همین کسب و کارها صحبت می شود.(همین حالا برای شناخت بیشتر مشتریانت اقدام کن)

استفاده فروشگاه های فرش اقساطی از رتبه اعتباری مشتریان

گزارش های لحظه ای سامانه ملی اعتبارسنجی

لزوم استفاده فروشگاه های فرش اقساطی از رتبه اعتباری مشتریان

فروشگاه های فرش که فرش های خود را به صورت اقساطی به مشتریان خویش می فروشند؛ نیز نیاز به سامانه ملی اعتبارسنجی دارند. لزوم استفاده این گونه از فروشگاه ها از رتبه اعتباری مشتریان خود از این جهت اهمیت دارد که این دسته از فروشندگان می توانند شناخت بیشتری نسبت به مشتریان خویش کسب کنند. بنابراین شما به عنوان مشتری در صورتی که بخواهید به صورت اقساطی اقدام به خرید از فروشگاه های بزرگ فرش فروشی کنید؛ می بایست حتما رتبه اعتباری بالا و قابل توجهی را از آن خود کرده باشید. رتبه اعتباری بالا نیز در سامانه ملی اعتبارسنجی به دست نمی آید مگر با حفظ و ارتقای رتبه های اعتباری در سامانه جامع اعتبارسنجی که در این خصوص بهتر است شما همواره نسبت به بازپرداخت بدهی های خویش متعهد بوده و همیشه سر وقت خود بدهی ها و اقساط بانکی خویش را پرداخت کنید تا بدین ترتیب در سامانه ملی اعتبارسنجی، رتبه اعتباری بالایی را از آن خود کرده باشید. در این صورت است که فروشندگان فرش هم می توانند با اطمینان خاطر بیشتری، فرش های خود را به صورت قسطی به این دسته از افراد خوش حساب به فروش برسانند و هیچ گونه نگرانی در خصوص عدم بازپرداخت بدهی های آن ها یا تاخیر و دیرکرد در این خصوص نداشته باشند. پس رتبه اعتباری درج شده در سامانه ملی اعتبارسنجی بسیار حائز اهمیت است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.