دریافت گزارش اعتبارسنجی از سایت اعتبارسنجی

برای دریافت گزارش های اعتبارسنجی، شما می توانید به راحتی از طریق سایت اعتبارسنجی اقدام به دریافت رتبه های اعتباری خود کنید. نحوه استعلام معوقات بانکی به کارمندان بانک آموزش داده می شود. آن ها برای شناخت بیشتر هر یک از مشتریان خویش می توانند با یک استعلام ساده از معوقات بانکی، نسبت به عملکرد مشتریان خود به صورت اشخاص حقیقی و حقوقی به طور کامل آگاه و مطلع گردند. در هر یک از این گزارش های اعتبارسنجی، اطلاعات بسیار دقیقی وجود دارد که شرکت های اعتبارسنجی هر یک از آن ها را با دقت نظر بسیار زیادی ثبت و ضبط کرده اند. شما می توانید در هر لحظه با ورود به سایت اعتبارسنجی نسبت به رتبه اعتباری خود مطلع گردید. همان طور که بانک ها و سایر نهادهای مالی و اعتباری و حتی برخی از کسب و کارهای مختلف که خدمات خود را به صورت اقساطی به مشتریان خویش ارائه می سازند؛ امروزه با ورود به سایت اعتبارسنجی از وجود رتبه های اعتباری مشتریان خویش می توانند به صورت لحظه ای و آنلاین آگاهی یابند تا بر حسب رتبه های اعتباری بتوانند تصمیم بهتری را اتخاذ نمایند. در صورتی که خود به شخصه بدون مراجعه به بانک می خواهید نسبت به رتبه اعتباری درج شده در گزارش اعتبارسنجی مطلع گردید و این گزارش را به صورت لحظه ای برای خود دریافت کنید؛ لزوما می بایست شماره همراه شما با کد ملیتان تطابق داشته باشد تا با پیغام عدم تطابق مواجه نگردید. در این خصوص اطلاعات و نکاتی چند وجود دارد که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت.

الزام به تطابق شماره همراه و کد ملی برای دریافت گزارش اعتبارسنجی

دریافت گزارش اعتبارسنجی

الزام به تطابق شماره همراه و کد ملی برای دریافت گزارش اعتبارسنجی

برای دریافت گزارش اعتبارسنجی، در سایت اعتبارسنجی نیاز است که حتما شماره تلفن شما با کد ملیتان تطابق داشته باشد. اما بهتر است به این نکته مهم در این راستا توجه داشته باشید که منظور از تطابق شماره این است که بایستی حتما شماره همراه شما در اپراتور چه ایرانسل باشد یا همراه اول و دائمی یا هر اپراتور دیگری به عینه همان شماره ای باشد که کد ملی شما با آن ثبت شده است. چرا که در صورت عدم تطابق شماره همراه با کد ملی پیغام عدم تطابق در برابر شما ظاهر می گردد و از شما درخواست می شود تا مجددا شماره همراه صحیح خود را وارد سازید. توجه داشته باشید که تنها یک بار چنین پیغامی برای شما ظاهر می شود. پس باید نهایت دقت را در این زمینه به خرج دهید. از طرفی بررسی این تطابق شماره تلفن با کد ملی در سامانه شاهکار صورت می گیرد. نکته دیگری هم که در همین راستا یعنی تطابق شماره تلفن با کد ملی برای دریافت گزارش های اعتبارسنجی از سایت اعتباری وجود دارد؛ این مسئله است که برخی از افراد تصور می کنند که منظور از تطابق شماره این است که دقیقا باید همان شماره ای که شما به هنگام باز کردن حساب در شعبه یا برای دریافت وام از آن استفاده کرده اید اگر با کد ملی شما تطابق نداشته باشد هم می توانید گزارش دریافت کنید، که این اشتباه است، شما نمی توانید گزارش اعتباری خود را در سایت اعتبارسنجی دریافت کنید. در نظر داشته باشید که بررسی گزارش و دیتا هم بر اساس کد ملی است. ولی برای احراز هویت، تطابق شماره همراه و کد ملی لازم است. پس باید برای دریافت رتبه اعتباری در سایت اعتبارسنجی به این نکات توجه داشته باشید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

جعفر کریمی نوشت : 1400/07/23
چرا مبلغ رو دریافت کرده ولی رتبه اعتباری رو ارائه نکردید
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/23
جعفر عزیز، داشتن رتبه اعتباری بر اساس وام در جریان است به عبارتی دیگر رتبه اعتباری زمانی ایجاد می‌شود که شخص دارای وام در جریان باشد.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.