ارائه گزارش اعتبار بانکی بسیار دقیق و استاندارد

سامانه جامع اعتبارسنجی با ارائه گزارش اعتبار سنجی بانکی به بانک ها و سایر نهادهای مالی و اعتباری مختلف، به صورت کاملا دقیق و استاندارد، آن ها را در تصمیم گیری های خود یاری می رساند. به این صورت که هر یک از بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری می توانند پس از استعلام معوقات بانکی با کد ملی مشتریان خویش پس از پر کردن فرم اعتبارسنجی مشتریان، نسبت به این گزارش های اعتبارسنجی آگاه و مطلع گردند. بدین ترتیب بانک ها می توانند با ارائه گزارش اعتبار بانکی پس از استعلام اعتبار مشتریان خویش، نسبت به اعطای وام یا عدم اعطای وام به مشتریان خویش بر حسب رتبه اعتباری هر یک از آن ها تصمیم گیری نمایند. در صورتی که در گزارش اعتبار بانکی هر یک از افراد حقیقی و حقوقی متوجه رتبه اعتباری بالای آن ها شدند؛ می توانند با خیال راحتی با توجه به خوش حساب بودن آن ها، وام های خود را به این دسته از افراد خوش حساب اعطاء کنند و در غیر این صورت بانک ها نمی توانند باری دیگر به افراد بدحساب با رتبه های اعتباری پایین اعتماد کرده و وام ها و تسهیلات بانکی خود را به آن ها اعطاء کنند. بنابراین رتبه اعتباری درج شده در گزارش اعتبار بانکی هر یک از سامانه های اعتبارسنجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اما باید یادآور شد که امروزه علاوه بر بانک ها سایر شرکت های دیگر هم از این گزارش ها بهره می برند که شرکت های پخش یکی از آن هاست. در ادامه در این خصوص مطالبی ارائه خواهد شد.(همین حالا برای دریافت گزارش اعتبار بانکی خودت اقدام کن)

استفاده شرکت های پخش از گزارش اعتبارسنجی

ارائه گزارش اعتبار بانکی

استفاده شرکت های پخش از گزارش اعتبارسنجی

همان گونه که یک فرد پس از استعلام اعتبار و با مشاهده گزارش اعتبار بانکی می تواند در بانک های مختلف با توجه به خوش حسابی خود صاحب مزایا و تسهیلات بانکی شود؛ با استفاده از رتبه اعتباری بالای خود نیز می تواند در سایر شرکت ها و نهادهای مالی و اعتباری مختلف نیز بهره مند گردد. در همین راستا امروزه شرکت های پخش نیز از گزارش اعتبار سنجی به خوبی استفاده به عمل می آورند. به این صورت که هر یک از شرکت های پخش تنها به افرادی اعتماد می کنند و مواد غذایی و سایر محصولات خود را به راحتی دست آن ها قرار می دهند که در سامانه اعتبارسنجی و گزارش اعتبار بانکی، دارای رتبه اعتباری بالا و شایسته ای بوده باشند. چرا که چنین افرادی جزء افراد خوش حساب به شمار می آیند و سابقه چک برگشتی هم ندارند. به همین دلیل به راحتی و با دغدغه کمتری نسبت به سایر افراد دیگر می توانند به آن ها اعتماد کنند. بنابراین گزارش اعتبار بانکی نه تنها برای بانک ها، بلکه برای بسیاری از فعالان تجاری امروز بسیار مفید و کارساز بوده است و از طریق همین رتبه های اعتباری است که می توان خوش حساب بودن یا بدحساب بودن افراد را به همین راحتی تشخیص داد. پس برای بهره مندی از هر یک از این مزایا، بهتر است همواره نسبت به حفظ و ارتقای رتبه اعتباری خویش کوشا باشیم

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

دری حیدری نوشت : 1400/07/07
با سلام رتبه اعتباری یا امتیاز بنده در فرم اعتبارسنجی که برای من نشان داده شد، نوشته نشده است. چرا؟
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/08
دری عزیز ، رتبه اعتباری زمانی نمایش داده می شود که شخص وام و یا ضمانت در جریان در یک سال اخیر داشته باشد
احمدرضا خواجه‌ای نوشت : 1400/07/07
لطفاً توضیح دهید که منظور ازاین برنامه چیست. متشکرم
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/07
احمد عزیز ، هر شخص با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود در سامانه آیس می تواند رتبه اعتباری خود که در اصل رفتار مالی 5 الی 7 سال گذشته می باشد را مشاهده کند
غلامعباس گرجی نگار نوشت : 1400/07/06
عالی بود بسیار سپاس امتیاز من702بود یعنی خوب است میتونم وام بگیرم
پاسخ
مهدی میرزایی نوشت : 1400/07/06
عالیه و کاربردی
پاسخ
مهدی میرزایی نوشت : 1400/07/06
عالیه
پاسخ
مهدی میرزائی نوشت : 1400/07/05
عالی بود، فقط رتبه اعتبار سنجی را یافت نکردم
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/06
مهدی عزیز ، رتبه اعتباری زمانی نمایش داده می شود که شخص وام و یا ضمانت در جریان در یک سال اخیر داشته باشد
essi haghiri نوشت : 1400/07/05
خیلی عالی
پاسخ
لقمان نوشت : 1400/07/05
سوال داشتم و اینکه با وجود عدم چک و عدم قسط معوق چرا رتبه کمتر ارزیابی شده است؟
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/05
بروزرسانی گزارش ها اعتباری هر 15 تا 30 روز یکبار انجام می شود، چنانچه اقساط، معوقات یا سررسید گذشته در وام خاتمه یافته و یا در جریان باشد بین 5 تا 7 سال در گزارش می آید.
مجتبی رفعت طلب نوشت : 1400/07/04
سلام امتیاز اعتباری گزارش من چی شد این چه گزارشی هست اصلا امتیاز نداره چرا؟
پاسخ
آیس نوشت : 1400/07/05
مجتبی عزیز ، رتبه اعتباری زمانی نمایش داده می شود که شخص وام و یا ضمانت در جریان در یک سال اخیر داشته باشد
الهام سلیمانی نوشت : 1400/07/04
عالی
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.