تفکیک افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری مشتریان بانکی

رتبه اعتباری مشتریان بانکی از آنجایی دارای اهمیت می باشد که هر یک از افراد حقیقی و حقوقی به عنوان مشتریان بانک های مختلف بر اساس همین رتبه های اعتباری از همدیگر جدا می شوند. سامانه جامع اعتبارسنجی، تمامی رفتارها و عملکردهای بانکی افراد مختلف را طبق فاکتورهای استاندارد در نظر می گیرد تا بر حسب هر یک از آن ها بتواند به هر فردی، رتبه اعتباری درخور و شایسته ای را اعطاء نماید. همچنین شما می توانید با ورود به سامانه اعتبارسنجی در بخش «رتبه اعتباری » رتبه اعتباری خود را مشاهده کنید. این رتبه بر اساس چک های برگشتی، تاخیر یا دیرکرد در بازپرداخت بدهی های بانکی و عوامل مختلف دیگر در خصوص هر یک از افراد نسبت به همدیگر متغیر می باشد. بر اساس همین رتبه اعتباری مشتریان بانکی است که هر یک از افراد حقیقی و حقوقی در نظام بانکی از همدیگر بر حسب رتبه خود تفکیک می شوند. به این صورت که هر یک از افراد مختلف، در صورتی که رتبه اعتباری بالایی را از آن خود کرده باشند؛ می توانند از مزایای مختلف بانکی به خوبی بهره مند شوند و کسانی که عملکرد منفی در نظام بانکی از خود به جای گذاشته اند؛ با رتبه اعتباری مشتریان بانکی پایین نسبت به سایر افراد حقیقی و حقوقی دیگر مسلما جزء افراد بدحساب به شمار آمده و بانک ها نمی توانند دیگر به آن ها اعتماد کرده و مزایا و تسهیلات خود را در اختیار آن ها قرار دهند.(همین حالا برای دریافت رتبه اعتباری خودت اقدام کن)

رتبه اعتباری من اهمیت دارد

اهمیت رتبه اعتباری به منظور بهره مندی از مزایای مختلف بانکی

رتبه اعتباری من اهمیت دارد

همان طور که گفته شد؛ رتبه اعتباری شما اهمیت دارد. به تعبیری دیگر رتبه اعتباری مشتریان بانکی به طور کلی از اهمیت بالا و بسزایی برخوردار می باشد. چرا که هر چقدر فردی در نظام بانکی به عنوان فرد خوش حساب معرفی شده باشد و سابقه و پیشینه وی نیز گواه این مطلب بوده باشد؛ می تواند از مزایای بسیار زیادی بهره مند شود. این مزایا و تسهیلات تنها محدود به دریافت تسهیلات مختلف بانکی نیست؛ بلکه هر فرد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری مشتریان بانکی خویش می تواند به صورت اقساطی اقدام به خرید وسایل مورد نیاز خود کند که مسلما برای وی می تواند یک امتیاز ویژه ای محسوب شود. خرید اقساطی موبایل و سایر وسایل الکترونیکی دیگر، خرید اقساطی لوازم منزل و سایر وسایل سنگین و گران قیمت دیگر که ممکن است هر کسی توان پرداخت یکجا آن را نداشته باشد؛ به لطف خوش حساب بودن با در دست داشتن رتبه اعتباری مشتریان بانکی امکان پذیر می باشد. بنابراین رتبه اعتباری شما اهمیت دارد و بایستی به فکر ارتقاء یا حفظ آن باشید. به منظور ارتقای رتبه اعتباری خویش، می بایست تا حد امکان از برگشت خوردن چک های خود جلوگیری کنید. بدهی ها و اقساط بانکی خود را درست سر موعد مقرر شده خود پرداخت کنید. نسبت به پرداخت کلیه قبوض خود تا پیش از اتمام مهلت پرداخت، متعهد و پایبند باشید و به طور کلی خود را فردی خوش حساب به نظام بانکی معرفی کنید تا بتوانید به پشتوانه رتبه اعتباری خود از این خدمات و مزایا بهره مند گردید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

سمیه خسروی نوشت : 1400/06/28
من عاشق این برنامه هستم
پاسخ
سمیه خسروی نوشت : 1400/06/28
بسیار مفید و عالی
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.