اعطای وام های مختلف از بانک های عامل پس از استعلام وام

بانک های مختلف معمولا به مشتریان خوش حساب خویش پس از اعتبارسنجی وام ها و تسهیلات مختلفی را اعطاء می کنند. هر یک از افراد حقیقی و حقوقی به منظور بهره مندی از این وام ها و تسهیلات مختلف بانکی در تلاش هستند تا همواره رتبه اعتباری خویش را در سامانه های اعتبارسنجی ارتقاء دهند تا بتوانند وام های مختلفی را از بانک های عامل بگیرند. بانک ها نیز پس از استعلام وام در صورتی که فرد مذکور به عنوان درخواست کننده وام، فردی خوش حساب بوده باشد؛ به آن ها وام های خود را اعطاء می سازند. در غیر این صورت بانک ها از دادن تسهیلات به افراد بدحساب امتناع می ورزند. وام های بسیار زیادی است که بانک های مختلف می توانند به مشتریان خویش اعطاء کنند. وام مسکن، وام خرید کالای ایرانی، وام خرید خودرو و وام ازدواج که یکی دیگر از انواع وام هایی است که به عروس و دامادها تعلق می گیرد. برای هر یک از این وام ها نیاز به استعلام وام برای بانک های عامل می باشد تا در نهایت هر یک از بانک های مختلف بتوانند پس از استعلام وام و مشاهده رتبه اعتباری فرد مذکور تصمیم خود را مبنی بر اعطای وام یا عدم اعطای وام به فرد مذکور بگیرند. در ادامه بیشتر در خصوص دریافت وام ازدواج پس از اعتبارسنجی در نزد بانک های مختلف بحث به میان می آید. بنابراین در صورتی که به دنبال دریافت وام ازدواج هستید؛ با ما تا پایان همراه باشید.

دریافت وام ازدواج پس از اعتبارسنجی

اعطای تسهیلات پس از استعلام وام در نزد بانک ها

دریافت وام ازدواج پس از اعتبارسنجی

هر عروس و دامادی می تواند تا پیش از ازدواج خویش اقدام به دریافت وام ازدواج برای خود کنند که هر ساله مبلغ آن به روز می شود. برای دریافت این وام معمولا یک یا دو ضامن نیاز است که می بایست فرد درخواست کننده آن را در به بانک معرفی کند. اما معرفی این دسته از اشخاص جزء پس از استعلام وام در نزد بانک ها و بررسی رتبه اعتباری آن ها امکان پذیر نیست. به همین جهت بانک های عامل، رتبه اعتباری فرد مورد نظر را در سامانه های اعتبارسنجی مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهند تا تنها در صورتی به این دسته از افراد وام تعلق بگیرد که ضامن یا ضامن های آنان کارنامه مطلوبی را از خود به جای گذاشته باشند و جزء افراد خوش حساب به شمار آیند. اینجاست که آن فرد می تواند ضمانت فرد درخواست کننده وام ازدواج را در نزد بانک ها بر عهده بگیرد. اما در صورتی که فرد درخواست کننده ای، ضامن یا ضامن هایی را به بانک ها معرفی سازد که هر یک از آن ها از رتبه اعتباری پایینی برخوردار بوده باشند یا سابقه چک برگشتی را در کارنامه خود ثبت کرده باشند؛ بانک ها ضمانت این فرد را قبول نمی کنند. بدین ترتیب فرد درخواست کننده می بایست ضامن خود را عوض نماید. بنابراین برای دریافت وام ازدواج، نیاز به استعلام وام برای بانک هاست و اجرای این فرآیند پس از اعتبارسنجی امکان پذیر خواهد بود.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.