افت اقتصاد کشورهای اروپایی و آمریکایی طبق گزارش های اعتبارسنجی

پس از همه گیری ویروس کرونا طبق گزارش های ارائه شده در شرکت های اعتبارسنجی مختلف، اقتصاد کشورهای بزرگ اروپایی و آمریکایی فلج شده بود. مسئله ای که کماکان وجود دارد. شرکت های اعتبار سنجی بین المللی در این راستا گزارش های بسیار متعدد و مختلفی در زمینه رتبه اعتباری افراد حقیقی و حقوقی در کشورهای مختلفی ارائه کردند که همه آن ها به منزله افت چشمگیر اقتصاد کشورها به حساب می آمدند. در این بین بانک ها با در نظر گرفتن سامانه جامع استعلام بانکی پس از مراجعه مشتریان خویش با در نظر گرفتن رتبه های اعتباری مشتریان خود در سامانه اعتبارسنجی اقدام به ارائه تسهیلات بانکی به آن ها می کردند. اما مسئله ای که در اینجا نمود پیدا می کند؛ افت شدید رتبه های اعتباری افراد مختلف به عنوان مشتریان بانکی بود. مسئله ای که با همه گیری ویروس کرونا و شیوع آن در اقصاء نقاط دنیا به وضوح نمایان گشت. هر چند که برخی از کشورها با اعمال سیاست های خاص خود و توجه به اهمیت بالای این مسئله راهکارهایی را به افراد جامعه خویش ارائه می دادند تا اقتصاد خود را همچنان نوپا نگه دارند. اما با این وجود باز هم کشورهایی وجود داشتند که پس از شیوع ویروس کرونا شاهد ضربات بسیار هولناکی به اقتصاد خود بودند که در این بین می توان به اقتصاد کشور آمریکا اشاره کرد که در ادامه بیشتر در خصوص آن خواهیم خواند.(آگاهی از رتبه اعتباری با دریافت گزارش اعتبارسنجی)

افزایش تورم در آمریکا بعد از طی شدن بحران کرونا

افت اقتصادآمریکا طبق گزارش های اعتبارسنجی

افزایش تورم در آمریکا بعد از طی شدن بحران کرونا

اقتصاد کشور آمریکا به عنوان یکی از کشورهای متضرر پس از بحران ویروس کرونا طبق گزارش های اعتبارسنجی با افت بسیار شدیدی رو به رو شده است. به همین دلیل بود که تورم در این کشور پس از طی شدن بحران کرونا روز به روز در حال افزایش می باشد. با توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت که کرونا باعث ضربه زدن به کسب و کارهای مختلف در کشور آمریکا شد و بسیاری از شرکت ها را مجبور به ورشکستگی کرد؛ رتبه های اعتباری افراد حقیقی و حقوقی در این کشور بسیار تنزل یافته و به تبع آن اقتصاد این کشور نیز با افت بسیار چشمگیری رو به رو شد. وجود همین مسئله نشان دهنده تورم روزافزون کشور آمریکا پس از طی شدن بحران کروناست. جایی که مردم آمریکا شاهد یک تورم بسیار بی سابقه ای بودند که تاریخ در دل خود شاهد صحنه های بسیار کم و نادری از آن بوده است. اکنون که بیش از یک سال از شروع ویروس کرونا و همه گیری آن در سراسر جهان می گذرد؛ شاهد به زانو درآوردن بخش های مختلف اقتصاد کشور آمریکا هستیم. تورمی که در این کشور ایجاد شده است؛ در پی افزایش بی رویه قیمت ها معضل اقتصادی بسیار عجیبی را در کشور آمریکا به وجود آورده است که خلاص شدن از دست آن نیازمند گذشت زمان بسیار زیادی است. ویروس کرونا ضربه ای به اقتصاد آمریکا زده است که برخی از شهروندان این کشور از وضعیت بسیار دشوار اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا حتی رو به تناول مواد غذایی یخ زده آورده اند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.