اعتبارسنجی بانک ها در هر یک از بانک های مختلف

هر یک از بانک های مختلف با ارائه نمونه فرم اعتبارسنجی مشتری و با در نظر گرفتن رتبه های اعتباری مختلف اقدام به اعطای تسهیلات یا عدم تسهیلات به متقاضیان وام های مختلف می کنند. نقش سامانه های اعتبارسنجی در دریافت وام ها و تسهیلات بانکی به متقاضیان مختلف بسیار برجسته است. به این صورت که هر یک از افرادی که نیاز به وام های مختلف دارند؛ به هنگام مراجعه به بانک های عامل و پس از درخواست وام، بانک ها از آن ها استعلام بانکی می گیرند تا نسبت به رتبه اعتباری آن ها مطلع گردند و سپس در صورت داشتن رتبه اعتباری بالایی در سامانه های اعتبارسنجی با خیال راحت تری آن ها را از وام ها و تسهیلات خویش بهره مند می سازند و در غیر این صورت از اعطای هر گونه تسهیلات به آن ها سر باز می زنند. بنابراین بانک ها می بایست به جهت افزایش اطمینان خود به مشتریان خویش از سامانه اعتبارسنجی استفاده کنند تا بدین ترتیب بتوانند وام ها و تسهیلات خویش را تنها به کسانی اعطاء سازند که از نمره یا رتبه اعتباری بالایی برخوردار بوده باشند. بانک ها همه روزه به جز روزهای تعطیل در ساعات اداری به ارائه خدمات بسیار زیادی به مشتریان خویش می پردازند که یکی از همین خدمات اعطای تسهیلات و وام های مختلف به مشتریان و دارندگان حساب در بانک ها و شعبه های خویش می باشد. (دریافت استعلام بانکی حتی در روزهای تعطیل)

ساعات کاری بانک ها در نوروز

اعتبارسنجی مشتریان بانکی

ساعات کاری بانک ها در نوروز

حال که بانک ها و سایر موسسه های مالی و اعتباری مختلف نقش بسیار پررنگی را در اعطای تسهیلات به شما ایفاء می کنند؛ افراد حقیقی و حقوقی مختلف برای استعلام بانکی و دریافت تسهیلات بانکی نیاز به حضور در بانک ها دارند. اما با توجه به تعطیلات عید نوروز، بانک ها چند روزی تعطیل هستند. طبق گزارشی که در خصوص بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری در این راستا صورت گرفته است؛ تمامی بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری مختلف در روز پنج شنبه مورخ 28 اسفند ماه سال جاری را به عنوان آخرین روز کاری و فعالیت آن ها در نظر گرفته اند و در روز پنج شنبه مورخ 5 فروردین ماه 1400 فعالیت آن ها مجددا در سال جاری شروع خواهد شد. بنابراین در صورتی که بنا به هر دلایلی نیاز به حضور در بانک های مختلف دارید؛ می بایست به این نکته توجه داشته باشید که بانک ها از 28 اسفند تا پنجم فروردین تعطیل می باشند. اما اگر برای افتتاح حساب نیاز به حضور در بانک دارید؛ بانک ها می توانند حتی در این روزهای تعطیل نیز بنا به صلاحدید مدیریت هر یک از بانک ها در برخی از شعبه های خود به صورت کشیک کرده نیاز مشتریان خویش را پاسخ گویند. برای دریافت و پرداخت و نیز ایجاد تسهیلات نیز می توان از طریق خدمات الکترونیکی به راحتی نیاز افراد مختلف را پاسخ گفت تا بتوانند نیاز خویش را در این زمینه پاسخ گویند. هر یک از شعبه های بانکی بر این اساس در صورت فعالیت داشتن در روزهای تعطیل می بایست روز و ساعت فعالیت خویش را به صورت مکتوب به نزدیک ترین پلیس محلی اعلام نمایند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.