خرید ملک در کشور استرالیا

اگر به فکر اقامت دائم در کشور استرالیا هستید و می خواهید در هر یک از شهرهای این کشور سکونت ورزید؛ باید به فکر خرید ملک در کشور استرالیا باشید که برای این منظور شما می توانید از وام ها و تسهیلات بانکی با بهره کم و مبالغ زیاد بهره مند شوید. اقامت دائم کشور استرالیا این امکان را به شما داده است که بتوانید از وام های بانکی برای خرید ملک در استرالیا بهره مند شوید؛ ولی در عین حال باید این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که بدون اعتبار سنجی و بدون در نظر گرفتن رتبه اعتباری شما چنین امری میسر نمی باشد. بنابراین بانک های عامل پس از رتبه سنجی مشتریان خود با در نظر گرفتن امتیازی که این دسته از افراد در اعتبار سنجی مشتریان کسب می کنند؛ تنها در صورتی که رتبه اعتباری من نوعی آن ها بالا باشد؛ به آن ها تسهیلات بانکی خود را ارائه می بخشند. بنابراین خرید ملک در کشور استرالیا با استفاده از همین وام ها و تسهیلات بانکی میسر خواهد شد. ذکر این نکته مهم نیز خالی از لطف نیست افرادی که قصد اقامت موقت استرالیا را دارند؛ با شرایط سخت تری در این زمینه مواجه هستند. به این ترتیب که آن ها می توانند 70 درصد وام را به ارزش قیمت خانه دریافت کنند و باید 30 درصد آن را در همان ابتدا خودشان پرداخت نمایند. در حالی که  تسهیلات بانکی برای افرادی که قصد اقامت دائم استرالیا را دارند؛ به میزان 90 درصد می باشد.

نقش اعتبار سنجی در دریافت تسهیلات و خرید ملک در کشور استرالیا

خرید ملک در کشور استرالیا

نقش اعتبارسنجی در دریافت تسهیلات و خرید ملک در کشور استرالیا

همان طور که گفته شد؛ افرادی که قصد اقامت دائم در استرالیا را دارند؛ شرایط بهتری برای دریافت وام و تسهیلات بانکی به منظور خرید ملک در کشور استرالیا دارند. ولی در عین حال باید به این نکته بسیار مهم توجه شود که در صورت عدم اعتبار سنجی و نداشتن رتبه اعتباری بالا، چنین امری برای این دسته از افراد نیز وجود نخواهد داشت. به این ترتیب که نقش اعتبار سنجی برای دریافت تسهیلات و خرید ملک در استرالیا بسیار پررنگ و حائز اهمیت است. به گونه ای که در صورت نداشتن رتبه اعتباری خوب و شایان توجه در هر یک از شرکت های اعتبار سنجی، نمی توان از تسهیلات بانکی در جهت خرید ملک در استرالیا و به طور کلی برای دریافت تسهیلات استفاده کرد. به همین منظور است که بهتر است همواره نسبت به بدهی ها و اقساط خود به نظام بانکی متعهد بوده و پرداخت های خود را درست سر موعد مقرر شده خود به نظام بانکی تحویل دهید و از وجود چک های برگشتی در کارنامه خود به سیستم های بانکی به طور جد جلوگیری به عمل آورید تا بتوانید خود را به بانک های عامل به عنوان یک فرد خوش حساب و متعهد و مسئولیت پذیر معرفی سازید تا بدین ترتیب بتوانید از وجود تسهیلات بانکی مختلف بانک ها استفاده کنید. کسانی که رتبه اعتباری من نوعی آن ها در شرکت های اعتبار سنجی بالاست؛ می توان از این تسهیلات همواره استفاده به عمل آورند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.