توجه به رتبه بندی اعتباری با پرداخت به موقع بدهی های بانکی خویش

تمامی افراد به منظور حفظ و ارتقای رتبه بندی اعتباری خویش بایستی نسبت به بدهی های بانکی خویش متعهد باشند. چرا که پس از استعلام وام با توجه به اعتبارسنجی مشتریان، هر یک از افراد حقیقی و حقوقی در جهت استفاده از تسهیلات مختلف بانکی می بایست جایگاه مناسبی در رتبه بندی اعتباری داشته باشند. گزارش اعتبار بانکی کاملا به روز بوده تا همه افراد به محض استفاده و بهره بردن از تسهیلات و وام های مختلف بانکی با در نظر گرفتن رتبه بندی اعتباری آن ها نسبت به اعطاء یا عدم اعطای تسهیلات به آن ها تصمیم گیری شود. یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در رتبه بندی اعتباری شرکت ها یا رتبه اعتباری اشخاص حقیقی، عدم تاخیر یا دیرکرد در بازپرداخت ها و متعهد بودن نسبت به بدهی های بانکی است. به همین منظور مسئله امنیت در پرداخت بدهی های بانکی از جمله مسائل حائز اهمیتی است که باید بدان توجه و اهتمام خاصی ورزیده شود. در همین راستا در جهت ارتقای امنیت، رمز دوم پویا نیز با تغییراتی همراه شده است تا امنیت را بیش از پیش برقرار سازند. در ادامه در خصوص جزئیات جدید رمز دوم پویا بیشتر سخن به میان می آید.

جزییات یکسان سازی رمز دوم پویا

رتبه بندی اعتباری

جزئیات یکسان سازی رمز دوم پویا

به منظور ارتقای بحث امنیتی در بازپرداخت بدهی های بانکی به نظام بانکی توسط هر یک از افراد حقیقی و حقوقی این روزها تغییراتی در رمز دوم پویا اعمال شده است که جزئیات یکسان سازی آن به شرح زیر می باشد:

از این به بعد با توجه به جزئیات ارائه شده جدید در خصوص یکسان سازی رمز دوم پویا، پیامکی که به شما ارسال می شود؛ تنها برای یک تراکنش مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر نمی توان با همان رمز تراکنش های دیگری را هم انجام داد؛ بلکه اعتبار خود را با یک تراکنش از دست می دهد. بنابراین برای تراکنش های بعدی شما می بایست مجددا درخواست رمز دوم پویا بزنید تا پیامکی مجدد برای شما ارسال شود. ضمن اینکه پیامک های ارسال شده حاوی اطلاعاتی جدید هستند که در آن ها نوع  و مبلغ تراکنش و دریافت کننده وجه در آن قید شده است که تا پیش از این، اطلاعاتی از این دست در پیامکی های حاوی رمز دوم پویا مطرح نمی گردید. بنابراین به طور کلی در صورتی که می خواهید بدهی های خود را در نظام بانکی صاف کنید تا با ایجاد تاخیر در سررسید اقساط خود و یا دیرکرد در بازپرداخت بدهی های خود، رتبه بندی اعتباری شما متزلزل نگردد؛ طبق جزئیات ارائه شده به میزان چشمگیری امنیت رمزهای دوم پویا ارتقاء یافته اند و همین مسئله سبب شده است تا شما با خیالی راحت و آسوده خاطر، از طریق تلفن همراه خود در کسری از ثانیه نسبت به پرداخت اقساط و بدهی های خود اقدام کنید تا بدین ترتیب همچنان بتوانید رتبه اعتباری بالا و قابل توجهی را برای خود ثبت کنید. چرا که در صورت دیرکرد یا عدم توجه به بازپرداخت بدهی های خود ممکن است رتبه اعتباری شما کاهش یافته و از خدمات و تسهیلات بانکی محروم گردید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.