انجام امور مختلف در بانک های مختلف بر حسب گزارش های اعتبارسنجی

هر یک از نظام های بانکی برای انجام کارهای مختلف به مردم روزانه سرویس دهی می دهند. فعالان اقتصادی برای مطلع شدن از استعلام معوقات بانکی با کد ملی یا استعلام بدهی بانکی خود ممکن است به نظام بانکی مراجعه کنند تا بدین ترتیب بتوانند نیاز خود را برطرف سازند. در سامانه اعتبارسنجی نیز تمامی کارنامه بانکی افراد حقیقی و حقوقی ثبت و ضبط می شود تا در صورت نیاز داشتن به وام و تسهیلات بانکی در سامانه استعلام چک برگشتی با کد ملی و سابقه چک برگشتی این افراد، نظام بانکی بتواند تصمیم بهتری مبنی بر اعطای تسهیلات یا عدم آن به این گونه از افراد بدهد. از جمله این بانک ها که همه ساله خدمات شایان توجهی را پس از اعتبارسنجی طبق گزارش های اعتبارسنجی شرکت های مختلف در صورت داشتن رتبه اعتباری بالا به آن ها داده است؛ بانک سپه و قوامین می باشد که جدیدا و به صورت رسمی هر یک از این بانک ها در همدیگر ادغام شده است که چند و چون ماجرا را در ادامه مطلب به طور کامل خواهیم خواند. بنابراین در صورتی که می خواهید پس از اعتبارسنجی و در صورت تمایل به دریافت تسهیلات بانکی از وجود آن ها در بانک های سپه و قوامین بهره مند شوید؛ باید دانست که از این پس هر یک از این دو بانک ها در همدیگر ادغام شده اند.

ادغام بانک قوامین در بانک سپه به صورت رسمی

اعطای تسهیلات بانک ها پس از اعتبارسنجی

ادغام بانک قوامین در بانک سپه به صورت رسمی

با توجه به برگزار شدن مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده سالیانه و مجمع فوق العاده بانک قوامین طی جلساتی که صورت گرفت؛ نتایج از این قرار است که دو بانک سپه و قوامین در همدیگر ادغام شدند. بنابراین طی گزارش هایی که از این مجامع درز کرده است هر یک از بانک های سپه با قوامین در همدیگر ادغام شده اند. بانک سپه در همین راستا تمامی تمهیدات لازم را در شعب مختلف خود فراهم ساخته است تا با توجه به نرم افزارهای مختلف و دستورالعمل های اجرایی در شعب خویش بتواند همچنان خدمات شایان توجهی به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ببخشد. بنابراین اگر شما حساب بانک سپه یا قوامینی داشته باشید و بخواهید با توجه به اتخاذ رتبه اعتباری شایسته در هر یک از شرکت های اعتبارسنجی از وجود تسهیلات و وام های مختلف بهره مند شوید؛ می توانید با توجه به ادغامی که این دو بانک در همدیگر داشته اند؛ همچنان از خدمات و تسهیلات بانک های عامل به خوبی بهره لازم را ببرید. برای این منظور باید حتی الامکان از  بروز هر گونه چک های برگشتی جلوگیری کنید و اقساط و بدهی های خود را به موقع به سیستم بانکی عودت نمایید تا بتوانید با حفظ و ارتقای رتبه اعتباری خود از وجود این مزایا و تسهیلات بانک های سپه و قوامین بهره مند شوید که از این تاریخ مذکور به بعد هر دو بانک در همدیگر ادغام شده اند و خدمات مختلفی به شما خواهند داد. بنابراین طی مجامع و جلساتی که صورت گرفته است؛ در نهایت این پرونده ملی مهم با ادغام بانک ها ختم شد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.