رابطه رتبه اعتباری افراد در سامانه اعتبار سنجی با اقتصاد هر ملت

اقتصاد هر شهر و کشور و قاره ای در گرو رتبه اعتباری افراد مختلف حقیقی و حقوقی در سامانه اعتبار سنجی بنا بر فاکتورها و معیارهای مختلف سنجیده می شود. شرکت هایی که در زمینه اعتبار سنجی بانک یا اعتبار سنجی مشتریان بانک فعالیت می کنند؛ به خوبی تمامی مسائل مورد نظر را در این راستا مورد توجه و اهتمام قرار می دهند و تمامی رفتارهای بانک ها و مشتریان آن ها را به طور ریز و دقیق رصد می کنند تا بتوانند رتبه اعتباری درخور و شایسته ای به این گونه از افراد به عنوان مشتریان بانک های مختلف اعطاء سازند. بین رتبه اعتباری این دسته از افراد در اعتبار سنجی مشتریان بانک با اقتصاد هر کشوری رابطه ای از این قرار وجود دارد که هر چقدر رتبه اعتباری این دسته از افراد بیشتر و بالاتر باشد؛ اقتصاد آن کشور هم به مراتب نوپا و رو به رشد است و برعکس هر چقدر رتبه اعتباری این دسته از افراد در سامانه اعتبار سنجی مشتریان بانکی پایین باشد؛ سبب کاهش چشمگیر اقتصاد آن کشور هستیم. با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا این امکان وجود دارد که اقتصاد هر کشوری رو به نزول رود که در ادامه به پیش بینی های صندوق بین المللی پول به نقل از شین هوا خواهیم پرداخت و پیش بینی وی را در خصوص اقتصاد آسیا مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.(همبن الان رتبه اعتباری خودت یا هر شخص دیگه ای رو ببین)

پیش بینی صندوق بین المللی پول: کاهش رتبه اعتباری اقتصاد آسیا

اعتبار سنجی مشتریان و کاهش رتبه اعتباری آنان

پیش بینی صندوق بین المللی پول: کاهش رتبه اعتباری اقتصاد آسیا

صندوق بین المللی پول به نقل از شین هوا با توجه به سامانه اعتبار سنجی مشتریان بانک ها به طور کلی در قاره آسیا پیش بینی کرده است که در سال 2020 اقتصاد این قاره با کاهش 2.2 درصدی مواجه خواهد شد که این نرخ از اعتبار سنجی مشتریان و کاهش چشمگیر رتبه اعتباری اقتصاد قاره آسیا یکی از بدترین وضعیت های اقتصاد این قاره در طول تاریخ خواهد بود. یکی از اصلی ترین دلایلی که در این وضعیت نابسامان اقتصادی دخیل بوده است؛ همه گیری ویروس کرونا بوده است که با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط دولت های مختلف برای مقابله با کرونا، اقتصاد کشورهای مختلف آسیا رو به افول رفته است و این بدترین وضعیت اقتصادی را در آسیا به همراه داشته است. صندوق بین المللی پول این پیش بینی ها را بر حسب شیوع گسترده ویروس کرونا و سایر فاکتورها و ملاک های دیگر خود در این راستا در نظر گرفته است که در نهایت بدترین وضعیت اقتصادی را برای آسیا متصور شده است. کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، هند و... همگی از ویروس رنج برده و شاهد کاهش نرخ اقتصادی در کشور خود بوده اند که تمامی آن ها در اقتصاد آسیا تاثیر گذاشته و سبب نزول رتبه اعتباری اقتصاد آسیا شده است. صندوق بین المللی پول همچنین به کشورهای قاره آسیا هشدار داده است که بایستی حمایت مالی بیشتر و بهتری را به ویژه برای جوانان در نظر داشته باشند تا بتوانند از بروز ضربه ها و فشارهای بیشتر روی این قشر جلوگیری به عمل آورند. کاهش رتبه اعتباری اقتصاد آسیا خود می تواند زنگ خطری برای این کشورها به شمار آید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.