وجود وام های مختلف برای افراد با رتبه اعتباری بالا در سامانه اعتبارسنجی

هر یک از افراد حقیقی و حقوقی در صورت داشتن رتبه اعتباری بالا در سامانه های اعتبارسنجی مختلف می توانند از وجود وام ها و تسهیلات بانکی بهره مند شوند. سابقه چک برگشتی و استعلام موجودی چک در استعلام های بانکی که صورت می گیرد؛ مانع از آن می شود تا افراد مختلف بتوانند از تسهیلات بانکی و وام های مختلف استفاده کنند. شما پس از کد اعتبارسنجی و رتبه اعتباری من در سامانه های اعتبارسنجی می توانید نسبت به رتبه اعتباری خود مطلع گردید. در صورت بالا بودن رتبه اعتباری خود در هر یک از سامانه های اعتبارسنجی، هر یک از افراد حقیقی و حقوقی می توانند از وجود وام های مختلفی استفاده کنند که یکی از این وام ها و تسهیلات بانکی مربوط به بانک رفاه کارگران و در جهت حمایت از این قشر از جامعه است که در ادامه با انواع وام های بانک رفاه کارگران در جهت کمک به کارگران و قشر ضعیف جامعه بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با انواع وام های بانک رفاه برای کمک به کارگران

هر یک از قشر کارگر می توانند در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب در گزارش اعتبارسنجی در جهت رفع مشکلات و معیشت خود یا برطرف نمودن نیازهای زندگی خویش از وجود وام های مختلفی در بانک رفاه کارگران بهره مند شوند. این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارگران وام ها و تسهیلات مختلفی را در 15 طرح از 5 تا 100 میلیونی در نظر گرفته است که به شرح زیر می باشند:

انواع وام های بانک رفاه برای کمک به کارگران

اعطای وام به قشر کارگر با داشتن رتبه اعتباری مناسب در سامانه اعتبارسنجی

وام 100 میلیونی
این وام ها را به کارگران نمونه و بیماران صعب العلاج می دهند که این افراد به صورت سالانه معرفی می شوند و در صورت نیاز می توانند از این وام به خوبی استفاده کنند.

وام قرض الحسنه بدون ضامن
وام قرض الحسنه به قشر کارگر و بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه افزایش قابل توجه دو و نیم درصدی به خود دیده است. سقف این وام ها از 2 به 5 میلیون تومان افزایش یافته است که می توان بدون ضامن هم از آن بهره برد.

طرح کرامت
یکی از وام های بانک رفاه برای تعمیر و اصلاح واحدهای مسکونی، هزینه درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیر و... طرح کرامت با سقف 50 میلیون تومان است.

وام خرید کالا
به منظور حمایت از قشر کالا، وام 50 میلیون تومانی بازنشستگان برای خرید کالا در نظر گرفته شده است.

وام 20 میلیونی به فرزندان بازنشسته تامین اجتماعی
فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی هم می توانند در طرح پیوند با هدف تسهیل در روند ازدواج و نیز حمایت از تولید داخلی در سال جهش تولید، لوازم خانگی خود را با این وام خرید کالا خریداری نمایند.

طرح امید رفاه با سقف 10 میلیون تومان
طرح امید رفاه نیز به منظور تامین کالا و خدمات به کمک مستمری بگیران آمده است که بتوانند از این طرح هم نهایت بهره را ببرند.

بروزرسانی شده تا تاریخ 1399/09/16

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

مصطفی شریفی نوشت : 1400/09/04
خیلی عالی
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.