حفظ و ارتقای رتبه اعتباری با پرداخت به موقع اقساط بانکی

هر یک از افراد حقیقی و حقوقی می بایست به منظور حفظ و ارتقای رتبه اعتباری خود در هر یک از سامانه های اعتبار سنجی همواره نسبت به بازپرداخت بدهی های خود به سیستم بانکی متعهد باشند تا بتوانند از مزایا و تسهیلات مختلف بانک ها بهره ببرند. در سیستم بانک ها خدمات و امور زیادی صورت می گیرد که از آن جمله می توان به پرداخت وام به افراد حقیقی و حقوقی مختلف به عنوان مشتریان بانکی اشاره کرد. اما بهره مندی از این مزیت پس از استعلام بانکی برای وام و تنها با در دست داشتن رتبه اعتباری شایسته و قابل توجهی صورت می گیرد. چرا که پس از استعلام بدهی بانکی در سامانه های اعتبار سنجی و یا در سامانه چک برگشتی با کد ملی در صورت داشتن بدهی بانکی و چک برگشتی، هر یک از این افراد از بهره مندی از تسهیلات بانکی بی بهره خواهند شد. امروزه بیشتر این امور را می توان به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به بانک انجام داد تا هم از اجتماع در بانک های مختلف جلوگیری کرد و هم از از وقت و انرژی خود بتوانید تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید. به همین منظور در ادامه بیشتر با خدمات بانکداری الکترونیکی آشنا خواهیم شد.(دریافت گزارش اعتبارسنجی)

آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیک

حفظ رتبه اعتباری در سامانه اعتبار سنجی با پرداخت اقساط از طریق بانکداری الکترونیک

آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیکی

شما می توانید حتی با خدمات بانکداری الکترونیکی هم از رتبه اعتباری خوبی در سامانه های اعتبار سنجی بهره مند شوید. به این صورت که می توانید از وجود خدمات بانکداری به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به بانک ها بهره جسته و اقساط بانکی خود را بدون مراجعه به بانک ها و به صورت اینترنتی در سر موعد مقرر شده خود انجام دهید تا با تاخیر و دیرکرد در بازپرداخت بدهی های خود به سیستم بانکی، رتبه اعتباری شما در سیستم بانکداری افت نکند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

استفاده از تلفن همراه
یکی از خدمات بانکداری الکترونیک به استفاده از تلفن های همراه هوشمند اختصاص یافته است که امروزه قابلیت های آن ها هم بیشتر شده است تا با وجود برنامه های مختلف بتوان بیشتر کارهای بانکی خود را انجام دهید. طبیعتا شما می توانید در هر پاسی از شبانه روز از این ویژگی بهره مند شوید. پرداخت قبوض مختلف، اقساط بانکی، سررسید وام های خود به بانک، استعلام وام های خود و اطلاعات مربوط به آن، خلاصه وضعیت اقساط چک و... از این خدمات هستند.

بانکداری با استفاده از خودپرداز
خودپردازها نیز از دیگر خدماتی هستند که بدون نیاز به بانک ها شما می توانید اقساط خود را پرداخت کنید و از خدمات آن ها در هر ساعتی از شبانه روز بهره ببرید.

وب سایت مربوط به بانک مورد نظر
شما می توانید به صورت اینترنتی وارد وب سایت بانک مورد نظر شده و از خدمات اینترنتی بانکداری و بدون مراجعه به بانک بهره برده و نیاز خود را این گونه برطرف نمایید.

سامانه های پیام رسان
در برخی از سامانه های پیام رسان شما می توانید نسبت به چک های برگشتی خود نیز مطلع شوید تا بدون استعلام بانکی بتوانید از وجود چک های برگشتی ثبت شده خود نیز اطلاع یابید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

آرمان توکیلی نوشت : 1401/09/26
سلام وقت بخیرونیکی این گام بزرگ وبسیار مهم برای شناخت بهتر وحصول اطمینان از طرف معامله میباشد،وقتی شخصی با ماشین چنان وغیره برای معامله حاضر میشود وهیچ از ایشان ندانیم وکورکورانه اطمینان کرده وپشیمان شویم بهتراست یا در چند ثانیه سطح اعطباری طرف را بدست آورده وبااطمینان قدم برداشتن خوب است.باسپاس بی نهایت وبه امید امکانات وپیشرفت های روز افزون یاحق.
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.