توجه به رتبه بندی اعتباری شرکت های مختلف

هر یک از شرکت های مختلف به عنوان تولید کننده یک برند تجاری می بایست همواره به فکر رتبه بندی اعتباری خود هم باشند. چرا که به منظور بهره مندی از امتیازهای مختلف و سرمایه گذاری در پیشبرد اهداف و اغراض خود نیاز به تسهیلات بانکی و امتیازهای خاص خود دارند که برای تحقق این مهم طی گزارش وضعیت اعتباری صادر کننده چک در بانک های مختلف، میزان خوش حسابی یا بدحسابی آن ها به وضوح آشکار خواهد شد. به همین علت بهتر است با توجه به گزارش اعتباری خود همواره به فکر پاس شدن چک های برگشتی شرکت خویش باشند تا بدین ترتیب بتوانند باز هم از وجود تسهیلات مختلف به عنوان افراد حقوقی بهره مند گردند. رتبه بندی اعتباری نیز بر همین اساس و با توجه به گزارش چک برگشتی قدیمی از موسسه های مختلف صورت می گیرد که این موسسه ها با توجه به عوامل مختلف سعی بر مطلع شدن از وضعیت اعتباری افراد دارند و با توجه به فاکتورهای پیش رو تمامی جوانب را به طور دقیق و کامل می سنجند تا در نهایت بتوانند رتبه ای درخور نام و فعالیت های برندهای تجاری تولیدی در شرکت های مختلف به صاحبان آن شرکت ها به عنوان رتبه بندی اعتباری شرکت ها اعطاء کنند تا بانک ها هم بر اساس همین رتبه بندی اعتباری نسبت به اعطاء یا عدم اعطای تسهیلات به آن ها هم اندیشی کنند. یکی از همین موسسه هایی که در زمینه رتبه بندی شرکت ها سال ها مشغول به کار و فعالیت است؛ موسسه مشاوره برند  interbrand(اینتربرند) می باشد که با این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با موسسه مشاوره برند Interbrand

رتبه بندی اعتباری برندهای مطرح جهان

آشنایی با موسسه مشاوره برند  interbrand

موسسه مشاوره برند  interbrandسال هاست که به رتبه بندی اعتباری و ارزش گذاری برندهای مختلف روی آورده است و همه ساله تعداد زیادی از موسسه ها و برندهای مختلف را بر اساس فاکتورهای مختلف و خاص خود رتبه بندی اعتباری می کند و به آن ها امتیاز متناسب با فعالیت های تجاری خود را اعطاء می کند. علاوه بر این شرکت، طبیعتا شرکت های بسیار زیادی هستند که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند. اما در این بین موسسه مشاوره برند  interbrand در قیاس با سایر شرکت های اعتبار سنجی از میزان مقبولیت بالایی برخوردار می باشد. می توان گفت موسسه نامبرده شده در حدود سال 1988 فعالیت خود را در زمینه رتبه بندی اعتباری و ارزش گذاری برندهای مختلف شروع کرده است و تا هم اکنون نیز گزارش های اعتباری از این شرکت ارائه می شود که شرکت ها و برندهای مختلف را بر اساس فاکتورهای لازم اعتبار سنجی یا رتبه بندی اعتباری می کنند. از آنجایی که رتبه بندی اعتباری برای شرکت های مختلف از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ موسسه مشاوره برند  interbrand تمامی هم و غم خویش را در این راستا نهاده است تا بتواند در زمینه ارزش گذاری برندها و رتبه بندی اعتباری آن ها معیارهای علمی و دقیقی را به کار گیرد و به شیوه های نوین و روش های محاسبه و ارزیابی دقیقی متوسل شده تا نتیجه و بازخورد خوبی را به دست آورد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.