تسهیلات بانکی پس از اعتبار سنجی

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که نیاز به تسهیلات بانکی از بانک های مختلف دارند تا بدین ترتیب بتوانند نیاز خود را در صنایع مختلف و در زندگی معیشتی خود تامین کنند. اما آیا به همه کسانی که متقاضی وام یا تسهیلات بانکی هستند؛ وام تعلق می گیرد یا خیر؟ طبیعتا خیر؛ این گونه از افراد پیش از هر مسئله دیگری می بایست در سامانه ملی اعتبار سنجی، به روش های مختلف مورد سنجش قرار گیرند تا در صورت خوش حساب بودن پس از استعلام بانکی نسبت به اعطاء یا عدم اعطای تسهیلات بانکی به آن ها تصمیم گیری شود. روش های اعتبار سنجی مشتریان در شرکت های مختلف اعتبار سنجی با یکدیگر متفاوت می باشد و هر یک از شرکت های اعتبار سنجی فعال در این زمینه فاکتورهای خاصی را به عنوان مهمترین عوامل تاثیرگذار در رتبه بندی افراد در نظر می گیرند که در نهایت رتبه یا امتیاز اعتباری یک شخص را نشان می دهد. به همین منظور در ادامه با تسهیلات بانک ملت آشنا خواهیم شد. در ادامه مشخص خواهد شد که تسهیلات این بانک نیز بدون در نظر گرفتن اعتبار سنجی عملا امکان پذیر نخواهد بود.

آشنایی با انواع تسهیلات بانک ملت

اعطای تسهیلات بانکی بانک ملت پس از اعتبار سنجی افراد

آشنایی با انواع تسهیلات بانک ملت

بانک ملت به منظور ارائه تسهیلات بانکی خود به افراد دارای رتبه های اعتباری بالا پس از اعتبار سنجی خدمات خود را به صورت سپرده ها و خدمات ریالی، تسهیلات ارزی، سپرده ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی به مشتریان خویش ارائه می سازد که به عنوان مثال: انواع قراردادهای قرض الحسنه، جعاله، فروش اقساطی، مضاربه، اجاره به شرط تملیک، تسهیلات ویژه مددجویان بدهکار و... جزء خدمات تسهیلات ریالی بانک ملت به شمار می آیند. به طور کلی در صورتی که متقاضی وام از بانک ملت هستید، می توانید از میان وام های زیر یکی را برای خود – در صورت داشتن شرایط لازم- انتخاب کرده و از تسهیلات مربوطه به خوبی بهره مند شوید:

وام فوری
وام کارت اعتباری 10 تا 50 میلیونی
ویژه اصناف
ویژه متخصصین
کارت اعتباری روی سند ملکی بدون نیاز به ضامن
کارت اعتباری 1 تا 4 ساله
و...
که به منظور بهره مند شدن از هر یک از این تسهیلات بانکی نامبرده شده در بانک ملت، می بایست شرایط را برای آن فراهم سازید که در ادامه در این خصوص نیز توضیحاتی داده می شود.

یافتن ضامن وام به منظور دریافت وام

به منظور دریافت وام شما نیاز به یک یا چند ضامن دارید که از جمله اصلی ترین شرط به منظور دریافت وام به چنین اشخاصی، داشتن رتبه اعتباری مناسب در سامانه اعتبار سنجی است. در این سامانه ها، عدم بدهکاری اقساط بانکی و عدم تاخیر و دیرکرد در بازپرداخت بدهی ها به بانک، عدم پیشینه چک برگشتی در پرونده افراد و... را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهند تا در نهایت اگر فرد مورد نظر، رتبه اعتباری مناسبی را به خود اختصاص داده بود و به اصطلاح فرد خوش حسابی در نزد بانک بود؛ مسئولین بانک ملت پس از استعلام بانکی می توانند به این دسته از افراد تسهیلات خود را ارائه کنند و در غیر این صورت از اعطای هر گونه تسهیلات به آن ها امتناع می کنند.

این مطلب بروزرسانی شده تا تاریخ 1399/08/14 می باشد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

اعظم رایگان نوشت : 1400/05/16
امتیازم چقدراست ودراعتبارسنجی چه رتبه ای دارم
پاسخ
آیس نوشت : 1400/05/16
برای دریافت گزارش می بایست کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و گزارش را مشاهده کنید
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.