افراد حقیقی و حقوقی مختلف پس از اعتبارسنجی

هر یک از افراد حقیقی و حقوقی مختلف به منظور برآورده نمودن خواسته ها و اهداف خود نیاز به تسهیلات بانکی دارند تا به این ترتیب بتوانند با دریافت تسهیلات بانکی نیاز خود را برآورده نمایند. اما در عین حال باید توجه به این مسئله داشت که تسهیلات بانکی تنها به کسانی داده می شود که رتبه اعتباری بالا و درخوری را در سامانه جامع استعلام بانکی برای خود کسب کرده باشند. بر طبق گزارش اعتبار بانکی هر یک از افراد حقیقی و حقوقی و با توجه به ملاک ها و شاخص های اعتبارسنجی مشتریان، تصمیم به اعطاء یا عدم اعطای تسهیلات به هر یک از مشتریان بانک ها گرفته می شود. به همین جهت بهتر است که همواره به فکر ارتقای رتبه اعتباری خود باشید تا بتوانید از تسهیلات بانکی مختلفی استفاده کنید. در همین راستا در صورتی که شما راننده تاکسی، موتور سیکلت یا دوچرخه هستید؛ بانک مهر در حوزه حمل و نقل تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمتی را اعطاء می سازد که شما می توانید با داشتن رتبه اعتباری مناسب پس از اعتبار سنجی های به عمل آمده در شرکت های مختلف از وجود آن بهره مند گردید.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت بانک مهر به فعالان حوزه حمل و نقل

بانک مهر در راستای تامین هزینه های قشر رانندگان وسایل نقلیه مختلف به آن ها تسهیلات قرض الحسنه  و ارزان قیمتی اعطاء می کند که پس از اعتبارسنجی و در نظر گرفتن رتبه اعتباری آن ها به این دسته از فعالان حوزه حمل و نقل وام هایی با سود کم 4 درصد اعطاء می شود که بتوانند از پس هزینه های بالای اقتصادی به خوبی بربیایند. با توجه به جذابیت وام قرض الحسنه و سود نه چندان زیاد آن ها، شما می توانید با حفظ و ارتقای رتبه اعتباری خویش از این نوع تسهیلات بانکی به خوبی استفاده نمایید. ضمن اینکه بازپرداخت آن ها در قالب 2 الی 5 سال معادل 36 ماه به طور متوسط می باشد که شما می توانید از وجود این وام های جذاب به خوبی بهره مند گردید.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت بانک مهر به فعالان حوزه حمل و نقل

تسهیلات بانکی به افراد خوش حساب پس از اعتبارسنجی آن ها 

تسهیلات بانکی بانک مهر

بانک مهر از جمله بانک هایی می باشد که توجه ویژه ای به بخش محیط زیست دارد و به همین علت به فعالان حوزه حمل و نقل وام هایی را به صورت قرض الحسنه با سود کم اعطاء می کند. از جمله شرایط بهره مندی از وجود چنین تسهیلات بانکی، فعال بودن در حوزه حمل و نقل و مهمتر از آن داشتن رتبه اعتباری در سامانه جامع اعتبار سنجی می باشد که در صورتی که شما می خواهید از وجود چنین تسهیلات بانکی بهره مند شوید؛ می بایست همواره نسبت به بازپرداخت چک های خود و بدهی اقساط خویش متعهد و پایبند باشید تا بدین ترتیب بتوانید همواره از وجود چنین وام ها و تسهیلات بانکی بهره مند شده و از سایر تسهیلات دیگر نیز بتوانید با توجه به خوش حسابی خویش استفاده کنید. البته خالی از لطف نیست که هر یک از شرکت های اعتبارسنجی، ملاک ها و معیارهای خاص خود را دارند که در نهایت به مشتریان خوش حساب تسهیلات بانکی را اعطاء می کنند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.