اعطای تسهیلات بانکی به افراد مختلف

بانک های مختلف در هر شهر و دیاری معمولا به افراد مختلف تسهیلات بانکی ارائه می دهند. اما برای آنکه این دسته از افراد بتوانند از وجود تسهیلات بانکی بهره مند گردند؛ می بایست رتبه اعتباری بالا و شایان توجهی را در سامانه اعتبار سنجی کسب کرده باشند. با توجه به این مسئله که در شرکت اعتبار سنجی تمامی این مسائل مورد توجه قرار می گیرد؛ با استفاده از روش های اعتبار سنجی مشتریان در باشگاه مشتریان هر یک از بانک های مختلف، رتبه اعتباری افراد را تعیین نموده و فقط در صورت داشتن یک رتبه مناسب به این دسته از افراد تسهیلات بانکی را اعطاء می کنند. با توجه به این مسئله که نظام اقتصادی کشور نیز بر حسب سامانه اعتبارسنجی در نظر گرفته می شود؛ رتبه اعتباری می تواند نشان دهنده اقتصاد نوپا یا رو به افول هر کشوری باشد. از جمله شرکت های اعتبار سنجی مختلفی که در این راستا مشغول به فعالیت هستند؛ شرکت یا سامانه اعتبارسنجی اس اند گلوبال می باشد که این شرکت نتیجه اعتبار سنجی خود را بر حسب فاکتورهای لازم ارائه می بخشد. یکی از نتایجی که از این سامانه اعتبارسنجی مورد توجه قرار گرفته است؛ کاهش رشد اقتصادی هند می باشد که در ادامه به این مسئله پرداخته می شود.

 پیش بینی شرکت اعتبارسنجی اس اند پی گلوبال: کاهش رشد اقتصادی هند

سامانه اعتبارسنجی اس اند پی گلوبال

رشد اقتصادی یک کشور با بررسی های سامانه اعتبارسنجی اس اند پی گلوبال

بر حسب نتایجی که پس از بررسی های لازم در سامانه اعتبار سنجی اس اند پی گلوبال از آن برداشت شده است؛ نتایج بررسی های لازم حاکی از آن است که پیش بینی می شود که رشد اقتصادی کشور هندوستان با کاهش چشمگیری در آینده ای نه چندان زیاد رو به رو خواهد شد. چرا که در سامانه اعتبارسنجی نامبرده شده افرادی که تسهیلات بانکی را از بانک های مختلف دریافت می کنند؛ دارای رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری خوبی باشند؛ این مسئله نشان دهنده رشد اقتصادی آن کشور است و برعکس افت اقتصاد کشور، نتیجه نمره اعتباری یا رتبه اعتباری آن کشور است. پس به طور کلی نتایج بررسی شده در این سامانه اعتبار سنجی از اهمیت بسزایی برخوردار است. چرا که بر حسب نتایج بررسی شده در این سامانه، رتبه اعتباری بالا یا پایین افراد در نظام بانکی می تواند نشان دهنده رشد یا افت اقتصادی یک کشور باشد.

پیش بینی کاهش رشد اقتصادی هند

با توجه به مسائلی که ارائه شد؛ بر حسب نتایج عاید آمده در سامانه اعتبار سنجی اس اند پی گلوبال نتایج بررسی شده حاکی از کاهش رشد اقتصادی کشور هندوستان می باشد. همین کاهش رشد اقتصادی کشور هند که بر حسب پیش بینی های شرکت اعتبارسنجی اس اند پی گلوبال می باشد؛ به معنای این مسئله است که رتبه یا امتیاز اعتباری افراد دریافت کننده تسهیلات بانکی در این کشور از رتبه اعتباری بالایی برخوردار نبودند و نتوانستند نسبت به تعهدات خویش در نظام بانکداری پای بند و متعهد باشند. به همین دلیل است که رتبه اعتباری افراد در سامانه اعتبار سنجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین همواره توصیه می شود که نسبت به رتبه اعتباری افراد مختلف توجه و اهتمام ورزیده شود تا به رشد اقتصادی کشور بتوان اطمینان حاصل کرد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.