مشاغل مختلف فعال در کشور

کسب و کارهای مختلف در بازار به عنوان فعالان اقتصادی روزانه حجم قابل توجهی از محصولات خریداری شده را به منصه فروش می رسانند و از این طریق دست به سودآوری می زنند. این دسته از افراد برای خرید کالاهای مختلف به صورت عمده گاهی مجبور به استفاده از اسناد مهم بانکی از جمله چک و سفته می شوند که می بایست نسبت به بازپرداخت آن ها در موعد مقرر متعهد گردند تا به این ترتیب بتوانند امتیاز اعتباری خود را در شرکت های اعتبار سنجی حفظ نمایند. شرکت های اعتبار سنجی مشتریان در این بین تمامی چک های برگشتی آن ها را به صورت دقیق و جامع ثبت و ضبط می کند تا در صورت بروز هر گونه چک برگشتی یا عوامل دیگر رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری آن ها کاهش نیابد. یکی از همین شرکت های اعتبار سنجی، شرکت اعتبار سنجی مودیز می باشد که این شرکت از جمله شرکت های بسیار معروف در زمینه اعتبار سنجی به شما می آید. با همه گیر شدن ویروس کرونا در جوامع بشری و ضربات مهلکی که به کسب و کارهای مختلف وارد آورده است، این شرکت اعتبار سنجی به بررسی تاثیر ویروس کرونا روی مشاغل و کسب و کارهای مختلفی آورده است که در ادامه نتایج این گزارشات بیان خواهد شد.

تاثیر پذیری مشاغل مختلف از بحران کرونا بر اساس بررسی شرکت اعتبار سنجی مودیز

تعطیلی مشاغل مختلف در پی ویروس کرونا

تاثیر پذیری مشاغل مختلف از بحران کرونا بر اساس بررسی شرکت اعتبار سنجی مودیز

شرکت اعتبار سنجی مودیز در طی جدیدترین گزارشی که از خود ارائه داده است، به بحث و بررسی در خصوص ریسک های احتمالی در مشاغل مختلف در منطقه آسیا- اقیانوسیه و آفریقا پرداخته است. این شرکت اعتبار سنجی نتایج بحث و بررسی های خود را در سه گروه ریسکی مختلف شامل: حداقل ریسک، ریسک میانه و حداکثر ریسک ابراز داشته است و مشاغل مختلفی را در هر یک از این زیر گروه ها آورده است. بر حسب گزارش هایی که از شرکت اعتبار سنجی مودیز در خصوص تاثیرپذیری مشاغل مختلف با توجه به بحران جهانی ویروس کرونا صورت گرفته است؛ نتایج حاکی از آن است که مشاغل مختلفی از جمله: خطوط هواپیمایی، صنعت خودروسازی، بازی‌ها و سرگرمی‌ها، خرده فروشی‌ها، نفت و گاز و حمل و نقل جهانی جزء مشاغل پر ریسک به شمار می آیند که می بایست در پی شیوع ویروس کرونا این کسب و کارها و مشاغل را به طور کامل تعطیل نمود و از هر گونه فعالیت ها در این زمینه سر باز زد تا بتوان جلوی ویروس کرونا را گرفت. از جمله مشاغل با ریسک میانه نیز می توان به بازار املاک و مستغلات، معادن و فلزات، صنعت فولاد، کشاورزی، املاک تجاری، خدمات میادین نفتی، تولیدات انواع نوشیدنی، تولیدات شیمیایی، محصولات طبیعی و بازاریابی و پالایش اشاره داشت و مشاغل مختلفی از جمله: خدمات شبکه و اینترنت، شرکت‌های تجاری (ژاپن)، تولید محصولات صوتی و تصویری، شرکت های مهندسی ساخت و ساز، کلیه محصولات مصرفی، شرکت ‌های سرمایه‌گذاری مختلف، کنگلومرها و نیز بسته بندی کالاهای مختلف طبق شرکت اعتبار سنجی مودیز جزء مشاغل با ریسک کم یا حداقل ریسک ممکن به شمار می آیند که البته این بدان منزله نیست که این دسته از مشاغل مختلف هیچ گونه ریسکی ندارند و نباید هیچ گونه احتیاطی نمود، بلکه به این معناست که نسبت به سایر مشاغل مختلف بر طبق گزارش های شرکت اعتبار سنجی مودیز از ریسک پایین تری برخوردار است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.