تسهیلات بانکی

بانک های مختلفی به منظور حمایت از کسب و کارهای مختلف و نیز برآورده نمودن نیازهای مشتریان خویش رو به ارائه تسهیلات بانکی آورده اند که برخی از آن ها تسهیلات بانکی مربوط به وام ازدواج، هزینه مسکن، خرید کالا و همچنین وام خودرو و وام های بسیار زیادی دیگری می باشد. در این بین وام خودرو مناسب تمامی افرادی می باشد که توان مالی خرید خودرو را ندارند و می خواهند با خرید خودرو روزانه نیازهای خود را برطرف نمایند تا با راحتی و فراغ بال بیشتری امورات زندگی خویش را صورت بخشند. اما برای استفاده به عمل آوردن از هر گونه تسهیلات بانکی نیاز به امتیاز اعتباری بالایی است که افراد در سامانه ملی اعتبار سنجی کسب می کنند. شرکت های اعتبار سنجی با پارامترهای مختلفی که برای خود در نظر می گیرند، به کلیه افراد حقیقی و حقوقی رتبه یا امتیاز اعتباری می بخشند تا آن ها بتوانند بر حسب امتیاز اعتباری خویش از تسهیلات بانکی بهره مند شده و در صورت داشتن سابقه چک های برگشتی و پایین بودن امتیاز اعتباری آن ها از وجود هر گونه تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات وام خودرو بی بهره خواهند شد. بانک ایران زمین در همین راستا رو به ارائه تسهیلات بانکی در خصوص وام خودرو آورده است که در ادامه شرایط و ضوابط آن را خواهیم خواند.

شرایط تسهیلات وام خودرو بانک ایران زمین

تسهیلات بانکی وام خودرو

شرایط تسهیلات وام خودرو بانک ایران زمین با امتیاز اعتباری بالا

کلیه افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری بالا که حساب قرض الحسنه ای در بانک ایران زمین دارند، می توانند از وجود وام خودرویی با سود 22 درصدی بهره مند شوند. آن ها برای استفاده از این وام علاوه بر داشتن امتیاز اعتباری بالا نیازمند 2 ضامن رسمی می باشند تا با آوردن ضامن های رسمی خویش بتوانند تا سقف مبلغ 15 میلیون تومان از تسهیلات بانکی خودرو بهره مند شوند. با توجه به اینکه بانک های مختلفی همواره رو به ارائه تسهیلات بانکی می آورند، برای بهره مندی از این تسهیلات نیاز به امتیاز اعتباری بالایی است که این امتیاز اعتباری بالا با عدم وجود چک های برگشتی و عدم دیرکرد یا تاخیر در بازپرداخت بدهی ها و اقساط بانکی آن ها محقق می گردد که شرکت های اعتبار سنجی آن ها را به طور کامل و دقیق ثبت و ضبط می کنند. بنابراین هر یک از این افراد در صورتی که می خواهند همواره از تسهیلات بانکی بهره مند شوند، می بایست همواره نسبت به بازپرداخت بدهی های خویش متعهد و پایبند باشند. ضمن اینکه شما به عنوان مشتریات بانک ایران زمین می توانید مبلغ وام مندرج در این بانک را در صورت داشتن امتیاز اعتباری بالا حداکثر تا 36 ماه پرداخت نمایید تا همچنان بتوانید امتیاز اعتباری خود را در سامانه ملی اعتبار سنجی ثبت نمایید و آن را ارتقاء بخشید. علاوه بر آن از جمله شرایط تسهیلات وام خودرو در بانک ایران زمین این مسئله است که چک مبلغ وام پس از ارائه دادن پیش فاکتور می بایست تنها در وجه نمایندگی خودروسازان داخلی صادر گردیده باشد. سند خودرو لزومی ندارد که در رهن بانک بماند. ضمن اینکه وام گیرنده نباید تا پیش از این همین وام را استفاده کرده باشد و در صورت بدهکار بودن و سابقه چک برگشتی که سبب کاهش امتیاز اعتباری آن ها می شود، بانک مذکور از هر گونه تسهیلات به آن ها معذور است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.