وجود خودرو به عنوان یک وسیله مفید

اتومبیل یک وسیله بسیار کارآمد و مفیدی می باشد که شما می توانید با بهره گیری از آن مایحتاج اولیه زندگی خود را با وسیله زیر پای خویش شخصا صورت دهید تا بتوانید برای سر کار رفتن و خرید های روزمره خویش و نیز رفت و آمد درون و برون شهری به منظور برآورده نمودن نیازهای خود و یا به مسافرت رفتن با جمع دوستان و خانواده خویش بتوانید از وجود این وسیله نقلیه مفید و کارآمد به خوبی بهره مند شوید. داشتن خودرو به عنوان یک وسیله نقلیه در هر خانه ای بسیار مورد نیاز می باشد و شما می توانید با استفاده از آن به زندگی خود سرعت و کیفیت بیشتری القاء کنید. اما همان طور که قطعا می دانید هزینه خودرو بسیار زیاد می باشد و برای خریدن آن می بایست هزینه زیادی را خرج کرد تا بتوان سرانجام وسیله نقلیه مورد نیاز خود را خریداری نمود. با توجه به نوسانات مالی و تحریم های ظالمانه ای که علیه کشورمان صورت گرفته است، روز به روز قیمت خرید خودرو بیشتر می گردد. به همین منظور بانک های خیلی زیادی هستند که شما می توانید با استفاده از وام ها و تسهیلات بانکی که آن ها ارائه می دهند، خودروی مورد نیاز خود را خریداری نموده و از وجود آن در زندگی خویش استفاده به عمل آورید. یکی از بانک های ارائه دهنده وام خودرو، بانک انصار می باشد که شما می توانید درخواست تقاضای وام خودروی خود را پس از استعلام بانکی در سامانه ملی اعتبارسنجی و در صورت داشتن امتیاز اعتباری یا همان رتبه اعتباری بالا ثبت نمایید تا بتوانید با وجود امتیاز اعتباری بالا از این وام برای خرید خودرو استفاده کنید.

شرایط وام خودرو بانک انصار

خودرو، وسیله ای کارآمد و مفید

شرایط وام خودرو بانک انصار با وجود امتیاز اعتباری بالا

همان طور که گفته شد؛ لزوم بهره مندی از وام خودرو، داشتن امتیاز اعتباری بالا در سامانه جامع اعتبارسنجی می باشد. بانک انصار نیز پس از درخواست متقاضیان وام خودرو رو به استعلام بانکی آن ها در سامانه اعتبارسنجی می آورد تا پس از داشتن امتیاز اعتباری به درخواست آن ها پاسخ داده و آن ها را از وام خودرو بهره مند سازد. بنابراین کلیه افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری بالا که حساب قرض الحسنه در بانک انصار دارند، می توانند از وام خودرو با سود 18 درصدی بهره مند شوند. برای این منظور نیاز به دو ضامن رسمی می باشد تا پس از آوردن دو ضامن رسمی بتوانید از وام خرید خودرو تا سقف 15 میلیون تومان بهره مند شوید. شما برای دریافت این مبلغ می توانید تا حداکثر 24 ماه اقساط خود را پرداخت نمایید تا همچنان با امتیاز اعتباری بالا بتوانید از مزایای بانک های مختلف بهره مند شوید و درخواست تسهیلات بانکی از بانک های مختلف کنید. برای ارتقای امتیاز اعتباری می بایست حتی الامکان از بروز چک های برگشتی جلوگیری به عمل آورید تا بدون چک های برگشتی و بدون دیرکرد و تاخیر در بازپرداخت اقساط و بدهی های خود بتوانید از وام های مختلفی بهره مند شوید. شرایط بهره مندی از وام خودرو بانک انصار نیز همین مسئله است که باید امتیاز اعتباری بالایی داشته باشید و سابقه چک های برگشتی هم نداشته باشید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.