دستیابی به خودرو

خودرو به عنوان یکی از وسایل نقلیه ای به شمار می آید که در هر خانه ای بسیار مورد نیاز می باشد. وجود خودرو به ویژه برای کسانی که مدت زمان زیادی را بیرون از خانه می گذرانند و روزانه مجبور به ترک خانه و رفت و آمد در سطح شهر می باشند، به یکی از ضروریات اولیه آن ها تبدیل شده است تا با بهره مندی از وجود این وسیله کارآمد و مفید بتوان کار آن ها را راه انداخت. اما به واقع خرید خودرو برای همگان میسر نخواهد شد. چرا که قیمت خودرو ها روز به روز در حال افزایش می باشد و افراد کمی هستند که قادر به خرید خودرو به صورت نقدی باشند. به همین منظور آن ها می توانند برای دستیابی به خودرو از وام های بانکی استفاده به عمل آورند. بانک های مختلف به منظور حمایت مشتریان خویش رو به وام هایی برای خودرو می آورند که در این میان می توان به وام خودرو پست بانک اشاره داشت که شما می توانید با داشتن رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری بالای خود در شرکت های اعتبارسنجی از مزایای این وام ها بهره مند شوید. به این صورت که با مراجعه به بانک پس از درخواست وام خودرو در صورت رتبه اعتباری بانکی پس از استعلام وام گیرنده پس از احراز شرایط لازم در صورت خوش حساب بودن کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند پس از استعلام بانکی از وجود وام خودرو پست بانک بهره مند شوند.

وام خودرو پست بانک با بهره مندی از رتبه اعتباری بالا

وام خودرو پست بانک با رتبه اعتباری بالا

وام خودرو پست بانک با رتبه اعتباری بالا

برای بهره مندی از وام خودرو پست بانک به افراد با رتبه اعتباری بالا نیاز به حساب سپرده قرض الحسنه است. البته حساب جاری نیز برای استفاده از این وام مورد پذیرش واقع می گردد. مدت زمان مسدودی 500 ماه و سپرده نیز 5 برابر سپرده یا معادل حساب جاری باید باشد. پس از استعلام بانکی کلیه افراد حقیقی و حقوقی در صورت داشتن رتبه اعتباری بالا می توان از مزایای وام خودرو تا سقف مبلغ 15 میلیون تومان با سود 18 درصدی استفاده بهینه ای برد که مدت خواب سپرده 6 ماه می باشد و حداکثر زمان بازپرداخت نیز 36 ماه برآورد شده است تا شما بتوانید در طی این بازه زمانی نسبت به بازپرداخت اقساط خویش همت بگمارید و آن ها را درست سر موعد مقرر شده خویش پرداخت نمایید تا رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری شما در سامانه جامع اعتبار سنجی بانکی متزلزل نگردد. برای استفاده از این وام به منظور خرید خودرو شما نیاز به 2 ضامن رسمی هم دارید تا در نهایت با در نظر گرفتن تمامی این موارد و فراهم آوردن شرایط و ضوابط لازم  از جمله رتبه اعتباری بالا بتوانید از وام خرید خودرو در پست بانک بهره مند شده و مبلغی تا سقف 15 میلیون تومان را دریافت کنید تا با استفاده از این مبلغ و نیز پس اندازهایی که خودتان داشته اید، روی هم رفته بتوانید یک خودروی خوب و مناسبی را خریداری کنید و نیاز خود را با استفاده از آن برطرف نموده تا برای سرکار رفتن، سفر رفتن و حتی گشت و گذار در فامیل و سطح شهر دیگر هیچ گونه مشکلی نداشته باشید و همیشه از این وسیله کارآمد در زندگی خود بهره مند گردید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.