وجود مسکنی باب میل تمامی افراد منزل

در صورتی که بخواهید مسکنی داشته باشید که باب میل تمامی افراد منزل مسکونی شما باشد، کار سختی پیش رو دارید ولی در عین حال می توانید پس از مدتی زندگی در منزل مسکونی خویش تغییراتی را در آن اعمال دارید که باب میل همه اعضای خانواده شما گردد. بهم ریختن نقشه ساختمان و تغییر و تحولات اساسی در آن نیاز به مدت زمان زیاد و نیز هزینه بسیار زیادی است که می بایست با توجه به قیمت بالای مصالح و نیز هزینه ساخت و ساز تمامی این هزینه ها را پرداخت نمود تا بتوان با استفاده از آن دست به تعمیرات مسکن زد. اما با توجه به هزینه های بالا کلیه افراد حقیقی و حقوقی بانک پارسیان می توانند از مزایای وام تعمیرات مسکن در این بانک بهره مند گردند تا به این منظور در صورت داشتن امتیاز اعتباری یا رتبه اعتباری بالا و نبود چک های برگشتی این دسته از افراد می توانند پس از استعلام معوقات بانکی که تمامی افراد متقاضی وام ها پس از استعلام بانک برای وام از وجود چنین وامی بهره مند شوند و با دریافت مبلغ موجود در آن رو به تعمیرات مسکن خویش آورند.(همین حالا استعلام وام بانکی خودت را دریافت کن)

تسهیلات تعمیرات مسکن بانک پارسیان

اعطای تسهیلات بانک پارسیان به افراد با رتبه اعتباری بالا

رتبه اعتباری شرط اعطای تسهیلات

برای دریافت تسهیلات بانکی در هر بانکی اولین شرط وجود رتبه اعتباری بالاست که پس از استعلام بانکی در شرکت های اعتبار سنجی میزان پایبندی افراد حقیقی و حقوقی به پرداخت اقساط خویش را به خوبی آشکار می سازند تا بانک های مختلف در صورت داشتن رتبه اعتباری بالای افراد متقاضی رو به ارائه تسهیلات بانکی به آن ها آورند و در صورت پایین بودن رتبه اعتباری از ریسک اعطای تسهیلات به آن ها جدا باید پرهیز شود. برای دریافت وام تعمیرات مسکن بانک پارسیان نیز روال کار به همین صورت می باشد که با کد اعتبار سنجی و پس از دریافت رتبه اعتباری بالا به این گونه از افراد وامی داده می شود تا بتوانند مسکن خود را تعمیر کنند.

شرایط وام تعمیرات مسکن بانک پارسیان

بانک پارسیان به مشتریان خویش که رتبه اعتباری بالایی دارند، وام تعمیرات مسکن اعطاء می کند که مدت زمان خواب سپرده 6 ماه می باشد و سود آن نیز 18 درصد می باشد. با توجه به هزینه های بالایی که تعمیر مسکن دربردارد، برای تعمیرات مسکن نیاز به مبلغ بسیار بالایی است که بانک پارسیان در همین راستا تا سقف 200 میلیون تومان وام به افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری بالا اعطاء می سازد که حداکثر زمان بازپرداخت این وام نیز 60 ماه می باشد. البته باید در نظر داشت که این مدت زمان در برخی از شعب دیگر بانک پارسیان تا سقف 36 ماه می باشد. برای ضمانت بانک نیز ضمن دریافت سند ملک، 22 درصد از مبلغ وام مذکور در نزد بانک مسدود می گردد. با در نظر گرفتن تمامی این نکات افراد مختلف با رتبه اعتباری بالا می توانند به منظور تعمیرات اساسی مسکن خویش این وام را از بانک پارسیان دریافت نمایند تا با دریافت آن بتوانند شکل آپارتمان و مسکن خویش را به طور کلی متحول سازند تا به آرامش نسبی در کنار همسر و خانواده خویش دست یابند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.