مسکن؛ یکی از شایع ترین مشکلات جوانان

یکی از شایع ترین مشکلات پیش روی جوانان کشور با توجه به نوسانات مالی و تورم های موجود، مشکل مسکن می باشد که آن ها برای گذران زندگی خویش نیاز به یک سرپناهی دارند تا با وجود آن بتوانند به صورت مستقل با همسر و فرزند یا فرزندان خویش به زندگی سرشار از آرامش خود روی آورند. خرید مسکن نیازمند به هزینه های بسیار زیادی است. به همین علت دستیابی به این مهم به آسانی محقق نخواهد شد. یکی از راه های پیش روی جوانان و سایر افرادی که با مشکل نبود سرپناهی مستقل برای خود و خانواده خویش رنج می برند، بهره مندی از وجود وام مسکن می باشد. به این صورت که جوانان و سایر افراد به عنوان افراد حقیقی و حقوقی می توانند پس از استعلام بانک به بانک های اعطاء کننده تسهیلات بانکی مختلف از جمله وام مسکن در صورت داشتن رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری در شرکت های اعتبارسنجی می توانند از وجود این وام ها بهره مند شوند. بانک مسکن به عنوان یکی از بانک های تخصصی در زمینه اعطای وام مسکن می باشد که طرحی را به عنوان وام مسکن جوانان بانک مسکن ارائه نموده است که بر حس این طرح افراد با رتبه اعتباری بالا می توانند پس از استعلام بانکی با کد ملی در بانک مورد نظر از وجود این وام برای خرید مسکن بهره مند شده و مراتب را به جهت خرید مسکن صورت دهند تا بتوانند با پشت سر نهادن این مشکل بر سر راه خویش، به رویای شیرین صاحب خانه شدن دست یازند.

وام مسکن جوانان بانک مسکن

وام مسکن جوانان بانک مسکن به افراد با رتبه اعتباری بالا

وام مسکن جوانان بانک مسکن به افراد با رتبه اعتباری بالا

وام مسکن جوانان به افراد با رتبه اعتباری بالا در بانک مسکن به ای صورت می باشد که شما می بایست در ابتدای امر در بانک مذکور حساب قرض الحسنه ای باز کنید که میزان سپرده شما بستگی به زمان خواب سپرده دارد که حداکثر زمان خواب سپرده از اولین سپرده گذاری 180 ماه معادل 15 سال می باشد. میزان سپرده در سال اول 38 هزار تومان، سال دوم: 41هزار و سال سوم 44 هزار تومان است و به همین ترتیب تا سال 15 ام این مبلغ به 80 هزار تومان می رسد. افراد حقیقی و حقوقی متقاضی وام مسکن جوانان می توانند پس از ارتقای رتبه اعتباری خود  و نیز  استعلام بانکی در بانک مورد نظر از وام مسکنی با سود 9 درصدی بهره مند شوند که این نرخ بر طبق مصوبه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می گردد. این دسته از افراد با رتبه اعتباری بالا می توانند تا سقف 250 میلیون تومان تسهیلات بانکی به منظور وام مسکن جوانان در بانک مسکن استفاده بهینه ای ببرند و با این مبلغ و نیز مبالغی که به عنوان پس انداز برای خود داشته اند، می توانند در نهایت صاحب خانه شوند. البته این میزان بر حسب موقعیت جغرافیایی افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری بالاست. به این صورت که شهروندان تهرانی در پایان سال پانزدهم می توانند نهایتا تا سقف 250 میلیون تومان، شهرهای بزرگ دیگر از جمله: کرج، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، قم و شیراز نیز تا سقف 177 و سایر شهرها هم تا سقف 142 میلیون تومان از این وام استفاده نمایند. برای دستیابی به این وام بانک مسکن به نام وام مسکن جوانان همانطور که گفته شد؛ نیاز به رتبه اعتباری بالا در شرکت های اعتبارسنجی است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.