وضعیت اقتصادی کشور

با توجه به وضعیت اقتصادی این روزهای کشور و نیز اعمال شدید تورم های علیه کشور طیف وسیعی از مردم جامعه ما در شرایط بد اقتصادی دارند و با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند. این دسته از افراد بی بضاعت برای گذران عمر خویش نیاز به سرمایه ای دارند تا بتوانند نیازهای خود را یکی پس از دیگری برطرف سازند. مسئله ای که به عینه در جامعه حس می شود؛ این می باشد که دست یابی به پول بسیار سخت و خرج کردن آن با توجه به نوسانات مالی و قیمت های بسیار زیاد انواع کالا و وسایل اولیه زندگی بسیار راحت می باشد. رو همین حساب بانک های مختلف برای حمایت اقشار مختلف مردم رو به ارائه تسهیلات بانکی می آورند تا با اعطای وام های خود به افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری بالا و شایان توجه بتوانند با توجه به گزارش اعتبار سنجی بانکی و پس از استعلام وام از بانک مرکزی در صورت خوش حساب بودن گامی رو به جلو در جهت برطرف نمودن مشکلات مشتریان خویش بردارند. شرط دریافت وام داشتن امتیاز اعتباری بالاست که در استعلام بانکی مشخص می گردد.

وام نقدی طرح صبا بانک اقتصاد نوین

وام نقدی طرح صبا بانک اقتصاد نوین به افراد با امتیاز اعتباری بالا

وام نقدی طرح صبا بانک اقتصاد نوین به افراد با امتیاز اعتباری بالا

همان طور که گفته شد به منظور بهره مندی از وام های مختلف می بایست پیش از هر چیزی امتیاز اعتباری بالا و شایان توجهی داشته باشید تا بتوانید از وام های مختلف در بانک های گوناگون بهره مند شوید. امتیاز اعتباری بالا در شرکت های اعتبارسنجی با توجه به یک سری پارامترهای خاصی تعیین می شود که مهمترین آن ها خوش حساب بودن در بازپرداخت اقساط بانکی و نبود چک های برگشتی افراد حقیقی و حقوقی است. در این بین بانک اقتصاد نوین نیز به منظور حمایت از اقشار مختلف مردم و بهبود شرایط اقتصادی آنان با امتیاز اعتباری بالا پس از استعلام گزارش اعتباری رو به ارائه وام نقدی آورده است که به طرح صبا مشهور گشته است. در ادامه بیشتر در خصوص شرایط وام نقدی طرح صبا در بانک اقتصاد نوین خواهیم پرداخت با شرایط و ضوابط آن آشنا گردید تا بدین ترتیب در صورت داشتن امتیاز اعتباری بالا بتوانید از این وام استفاده به عمل آورید.

شرایط وام نقدی طرح صبا

وام نقدی موسوم به طرح صبا در بانک اقتصاد نوین به این شکل می باشد که شما می توانید تا سقف 50 میلیون تومان می باشد که با نرخ سود 18 درصد شما می توانید این وام نقدی را از بانک اقتصاد نوین را به عنوان کارت اعتباری در طرح های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. کارت اعتباری اول صبا ویژه صاحبان سپرده های کوتاه مدت عادی می باشد که بر حسب معدل موجودی سپرده می باشد. چرا که شما بر حسب این میانگین می توانید در دوره زمانی دو تا چهار ماهه از کارت اعتباری غیرگردان در بانک فوق الذکر استفاده کنید و به همین ترتیب کارت اعتباری دوم نیز ویژه صاحبان سپرده قرض الحسنه جاری می باشد. کارت اعتباری سوم نیز به مانند کارت اعتباری طرح صبای 2 ویژه صاحبان سپرده قرض الحسنه جاری است فقط با این تفاوت که این طرح ترکیبی از معدل موجودی سپرده و نیز گرفتن وثیقه نقدی 10 درصدی می باشد. به طور کلی برای استفاده از هر یک از این طرح ها نیاز به امتیاز اعتباری بالاست.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

عباس خیرالهی نوشت : 1402/02/17
سلام من کارخانه کار میکنم وحقوق از اقتصاد نوین میگیرم وام میخوام کارکرد حسابم خیلی خوبه چکار کنم ممنونم راهنمایی کنید
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.