وام های بانکی به افراد با رتبه اعتباری بالا

افراد حقیقی و حقوقی مختلف به عنوان مشتریان بانک می بایست همواره اقساط خویش را سر موعد مقرر شده خویش پرداخت نمایند تا رتبه اعتباری خود را در شرکت های اعتبارسنجی حفظ نمایند و با خوش حساب بودن خود در نظام بانکداری دریافتی در سامانه استعلام تسهیلات بانک مرکزی بتوانند پس از استعلام بانکی و در صورت رتبه یا امتیاز اعتباری بالا از وجود تسهیلات بانکی بهره مند شوند. تسهیلات بانکی بانک های مختلف می تواند کمکی در جهت حمایت از کسب و کارهای مختلف و نیز برطرف نمودن مشکلات خرید کالا و لوازم خانگی، جهیزیه عروس و داماد، خودرو و... باشد. به همین منظور بانک آینده نیز به مانند سایر بانک های دیگر رو به ارائه وام یا تسهیلات بانکی آورده است که از آن به نام طرح رویش یاد می شود. در صورتی که بخواهید از وجود این وام بانکی در بانک آینده بهره مند شوید، باید در ابتدای امر در این بانک حساب داشته باشید و با یک رتبه اعتباری خوب و مناسب از وجود این وام بانکی بهره مند شوید. اما نکات تکمیلی در خصوص این وام بانک آینده در ادام مطلب خواهد آمد.

تسهیلات نقدی رویش بانک آینده

وام نقدی رویش بانک آینده به افراد با رتبه اعتباری بالا 

وام نقدی رویش بانک آینده با توجه به رتبه اعتباری بالا

بانک آینده به افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری بالا وام نقدی اعطاء می سازد. سود سپرده پس از گرفتن وام 20 درصد می باشد. افرادی با رتبه اعتباری بالا می توانند از وام نقدی طرح رویش بانک آینده استفاده نمایند تا به این منظور نیاز خود را با دریافت وام های مختلف برطرف نمایند. مدت زمان مسدودی سپرده 75 ماه می باشد و سود وام مذکور نیز 18 درصد می باشد. اما همان طور که می دانید حتما بایستی برای بهره مندی از وام نقدی طرح رویش بانک آینده به مانند سایر وام های بانک های دیگر نیاز به رتبه اعتباری بالاست. رتبه اعتباری بالا در شرکت های اعتبارسنجی به منزله نداشتن چک های برگشتی و پرداخت به موقع و سر موعد مقرر اقساط خویش می باشد. نکته ای که ذکر آن در این مختصر خالی از لطف نمی باشد، ذکر این مسئله است که اگر سود سپرده بیشتر از 20 درصد توافق شود، در این صورت وام 4 درصد بیشتر از آن می گردد. افراد حقیقی و حقوقی بایستی در نظر داشته باشند که مدت زمان بازپرداخت اقساط آن ها بستگی به طول مدت سپرده آن ها دارد. به طور کلی حساب سپرده لازم برای بهره مندی از این طرح برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری بالا، حساب بلند مدت می باشد. حداکثر زمان بازپرداخت بدهی های آنان نیز 35 ماه می باشد که برای سپرده 3 ساله می باشد. در صورت سپرده 2 ساله و یک ساله به ترتیب زمان بازپرداخت بدهی ها 23 و 11 ماهه می باشد که افراد حقیقی و حقوقی می بایست به منظور حفظ و ارتقای رتبه اعتباری خویش به این زمان ها و نیز تاریخ و مبلغ بازپرداخت اقساط خویش تعهد داشته باشند و نسبت به تمامی آن ها پایبند بوده باشند تا بتوانند همچنان با حفظ رتبه اعتباری خود از تسهیلات بانکی دیگر نیز بهره مند گردند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.