خرید کالا

خرید کالا برای افراد بی بضاعت و مردم تنگ دست خیلی سخت می باشد و معمولا آن ها نمی توانند هزینه خرید کالا و انواع لوازم خانگی را پرداخت نمایند. به همین منظور همواره به فکر راهکارهایی می باشند که با استفاده از آن بتوانند لوازم خانگی مورد نظر خود را خریداری نمایند. ضمن اینکه با توجه به نوسانات مالی و قیمت های بالای انواع لوازم خانگی با توجه به اینکه روز به روز به قیمت های انواع لوازم خانگی هم افزوده می شود، گردآوردن هزینه برای خرید کالا و انواع لوازم خانگی شاید از عهده هر کسی برنیاید یا حداقل کار سخت و پیچیده ای به نظر می آید. در همین راستا بانک های مختلفی برای حمایت از افراد حقیقی و حقوقی به عنوان مشتریان خویش پس از استعلام بانکی آن ها در شرکت های اعتبار سنجی رو به ارائه تسهیلات بانکی خویش آورده اند که به عنوان وام هایی به جهت خرید کالا و انواع لوازم خانگی از آن ها یاد شده است. یکی از همین بانک ها، بانک شهر می باشد که این بانک نیز به مانند سایر بانک ها پس از استعلام بانکی یا به اصطلاح دقیق تر پس از استعلام از بانک مرکزی با کد ملی و نیز دریافت گزارش اعتبارسنجی مشتریان خویش به آن ها وام هایی برای خرید کالا ارائه می دهد که در ادامه بیشتر در خصوص شرایط وام دهی این بانک پس از استعلام بانکی افراد سخن به میان می آید.

تسهیلات خرید کالا بانک شهر

تسهیلات خرید کالا بانک شهر پس از استعلام بانکی افراد

تسهیلات خرید کالا بانک شهر پس از استعلام بانکی افراد

بانک شهر از جمله بانک های دیگری است که برای حمایت افراد بی بضاعت که توان مالی برای خرید کالا را ندارند، به حمایت از آن ها برخواسته است تا پس از استعلام بانکی از بانک مرکزی در صورت داشتن رتبه اعتباری مناسب به آن ها وام های با مبالغ زیادی را ارائه سازد تا کلیه افراد حقیقی و حقوقی بتوانند بدین منظور با بهره بردن از مبالغ موجود دریافتی از وام این بانک رو به خرید انواع خرید کالا و لوازم خانگی مورد نیاز خود آورند و منزل مسکونی خویش را با خرید این گونه از لوازم خانگی به گونه دیگری تبدیل سازند تا زن و بچه آن ها با استفاده از این وسایل و کالاهای مختلف بتوانند لذت بیشتری از زندگی خشک و بی روح خویش ببرند. بانک شهر پس از استعلام بانکی در صورت داشتن حساب مشتریان خویش در این بانک – که سود بلند مدت 20 درصدی سالانه را دربردارد- وامی را به عنوان خرید کالا به مشتریان خویش اعطاء می کند که سقف این وام مبلغ شایان توجه 80 میلیون تومانی است که با سود 18 درصدی خود یکی از گزینه های بسیار شایان توجه و مطلوبی می باشد که افراد حقیقی و حقوقی می توانند با وجود این مبلغ بالا انواع کالا و لوازم خانگی خود را خریداری نمایند و از وجود آن ها در منزل مسکونی خویش استفاده به عمل آورند. برای این منظور افراد با رتبه اعتباری مختلف پس از استعلام بانکی و در صورت نیاز می توانند درخواست خود را برای دریافت این وام برای خرید کالا ثبت نمایند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 48 ماه می باشد که در طی این مدت زمان آن ها اقساط خویش را خواهند پرداخت. ضمن اینکه به عنوان ضمانت سپرده آن ها مسدود و نیاز به ضامن رسمی می باشد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

مریم عابدین نوشت : 1400/06/18
من چندین سال در بانک شهر حساب دارم باحسابم خیلی خوب کار کردم الان گیر بیست میلیون واقعا نیاز دارم چ تعطیلاتی ب من تعلق میگیره
پاسخ
آیس نوشت : 1400/06/18
مریم عزیز ، برای دریافت وام و شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید. این موضوع با توجه به سیاست های هر بانک می تواند متفاوت باشد.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.