افزایش قیمت کالا

با توجه به افزایش بی رویه قیمت کالاهای مختلف از جمله لوازم خانگی، در کشور افراد بسیار زیادی هستند که توان خرید لوازم خانگی و کالاهای مورد استفاده و ضروری خود را ندارند. به همین منظور وجود یک وام به عنوان خرید کالا می تواند برای آن ها بسیار مفید واقع گردد. در همین راستا بانک آینده با نگاه آینده نگر خود رو به ارائه وام هایی نموده است که با عنوان خرید کالا معروف گشته اند. برای دریافت این وام ها نیز به مانند سایر وام های مختلف، بانک آینده نیز پس از استعلام بانکی و در صورت بدحساب نبودن در سامانه اعتبار سنجی به افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری یا رتبه اعتباری مناسب با استناد به استعلام از بانک مرکزی جهت وام به افراد متقاضی وام هایی ارائه می دهد تا به این ترتیب بتوانند از مبالغ موجود در آن ها اقدامات لازم را برای خرید کالای مورد نیاز و ضروری زندگی خویش به عمل آورند تا نیاز خود را به این ترتیب برطرف نمایند. اما برای استفاده از این وام و توضیحاتی در خصوص سود و مدت بازپرداخت اقساط و سایر نکات لازم در این خصوص و به ویژه سوالاتی در خصوص مبلغ موجود برای خرید کالا می بایست به ادامه مطلب مراجعه کنید تا تمامی ابهامات ذهن شما را برطرف نماییم.

توضیحاتی در رابطه با تسهیلات خرید کالا بانک آینده پس از استعلام بانکی

اعطای تسهیلات خرید کالا بانک آینده پس از استعلام بانکی

تسهیلات خرید کالا بانک آینده پس از استعلام بانک

همان طور که گفته شد برای دریافت تسهیلات بانکی از هر بانکی نیاز به استعلام بانک مرکزی وام می باشد تا پس از استعلام از افراد حقیقی و حقوقی بتوان به افراد متقاضی وام های مختلفی را ارائه داد. بانک آینده پس از (استعلام بانکی از بانک مرکزی و در صورت خوش حساب بودن) این گونه افراد با رتبه اعتباری بالا وامی را در جهت کمک حال این افراد برای خرید کالا در نظر گرفته است که سود آن 16 درصد می باشد و حداکثر زمان بازپرداخت آن نیز 36 ماهه می باشد. برای بهره مندی از این وام نیاز به یک ضامن رسمی است تا پس از استعلام بانکی و احراز شرایط لازم بتوان مبلغی تا سقف 50 میلیون تومان در قالب طرح ترنج به افراد متقاضی اعطاء نمود تا به این ترتیب آن ها بتوانند بخشی از نیازهای خود را با خرید انواع کالای ضروری و مورد نیاز خویش برطرف نمایند.

البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که شما می توانید برای بهره مندی از تسهیلات بانکی بانک آینده منوط به خرید کالا از وام های 15 تا 30 میلیونی نیز بهره مند شوید و درخواست خود را برای بانک اعلام دارید تا پس از استعلام بانکی، متولیان امور مربوط به وام دهی در بانک مذکور مبلغ درخواست شده را به شما اعطاء نمایند. ضمن اینکه این کارت تا 30 روز اعتبار دارد و وام گیرنده می تواند در طی این سی روز از وام کالای خویش استفاده نماید. در صورتی هم که بخواهید از وامی با مبلغ 30 تا 50 میلیون تومانی خرید کالا استفاده کنید، می بایست علاوه بر استعلام از بانک مرکزی جهت وام از دو ضامن استفاده نمایید تا بتوانید از مبلغ بیشتر از این وام برای خرید کالای مورد نیاز خود بهره مند شوید.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.