خرید خودرو

وجود خودرو به عنوان یکی از وسایل نقلیه پرمصرفی می باشد که با توجه به قیمت بالای آن ها و نوسانات بسیار زیادی که وجود دارد، خرید آن برای همه افراد مسلما امکان پذیر نخواهد بود. به همین علت افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی هستند که همواره به دنبال راهکارهایی خواهند بود تا به این ترتیب بتوانند پول و هزینه لازم را برای خرید خودرو تهیه نمایند تا با خرید این وسیله نقلیه بتوانند بخش اعظمی از کارهای شخصی خویش را روزانه صورت بخشند و بتوانند از وجود خودرو به عنوان وسیله زیر پای خویش به بهترین نحو ممکن استفاده به عمل آورند. دریافت تسهیلات بانکی یکی از کارهای پیش روی آن هاست که می توانند پس از استعلام بانکی و اتخاذ امتیاز اعتباری یا رتبه اعتباری مناسب در سامانه جامع اعتبارسنجی به هدف مورد نظر خویش دست یابند. بانک دی یکی از بانک های پیش رو در زمینه ارائه تسهیلات بانکی در زمینه خودرو می باشد که شما می توانید پس از استعلام معوقات بانکی با کد ملی و در صورت بد حساب نبودن در شرکت های اعتبارسنجی از وجود این تسهیلات بانکی به خوبی بهره مند شوید و بتوانید خودروی مورد نظر خویش را خریداری نمایید.

تسهیلات خودرو بانک دی با توجه به اعتبارسنجی افراد مختلف

تسهیلات خودرو بانک دی با توجه به اعتبارسنجی افراد

تسهیلات خودرو بانک دی با توجه به اعتبارسنجی افراد

همان طور که پیشتر یادآور گشتیم؛ بانک دی می تواند با ارائه تسهیلاتی که در زمینه خودرو به مشتریان حقیقی و حقوقی خویش پس از اعتبارسنجی آن ها اعطاء کند، آن ها را صاحب خودرو نماید. اما برای بهره مندی از این تسهیلات خودرو بانک دی باید در نظر داشته باشید سود آن 18 درصد می باشد و شما می توانید مبلغ 15 میلیون تومان را به عنوان وام خرید خودرو از این بانک را مورد استفاده خویش قرار دهید تا با بازپرداخت 36 ماهه رفته رفته اقساط خویش را پرداخت نمایید. برای بهره مندی بیشتر از تسهیلات مختلف این بانک شما می بایست نسبت به بازپرداخت اقساط خویش متعهد گردید چرا که در غیر این صورت رتبه اعتباری شما در سامانه جامع اعتبارسنجی طبیعتا نزول خواهد کرد و دیگر شما نمی توانید از سایر تسهیلات بانکی بهره مند شوید. برای استفاده به عمل آوردن از این وام 15 میلیون تومانی خودرو بانک دی شما نیاز به یک ضامن رسمی هم دارید تا به این منظور بتوانید شرایط خود را برای دریافت وام خودرو در بانک دی آماده و مهیا سازید. در صورت احراز همه شرایط در شرکت اعتبارسنجی شما می توانید مبلغ موجود در وام را دریافت نمایید تا کم کم بتوانید با پولی که از بانک گرفته اید و با سرمایه ای که خودتان تا پیش از این کسب نموده اید، خودرویی را برای خود خریداری نمایید تا با آن بتوانید به سفرهای دور و دراز بروید و نیاز های شخصی خویش را با استفاده از آن برطرف نمایید. بنابراین در صورتی که بخواهید از خدمات بانک دی بهره مند شوید، در وهله نخست می بایست رتبه اعتباری شایان توجهی را در شرکت های اعتبارسنجی به دست آورده باشید تا به این ترتیب بتوانید از این تسهیلات خودرو بانک دی به خوبی بهره مند شده و مبلغ 15 میلیون تومان را از این بانک دریافت نمایید تا کمک حال شما برای خرید خودرو قلمداد گردد.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.