تهیه مسکن

خرید مسکن به مانند خرید خوراک و پوشاک نیست که به راحتی میسر گردد. برای خرید و تهیه مسکن نیاز به سرمایه زیادی است که معمولا کمتر کسی است که از توان آن بر می آید که به راحتی دست به خرید و تهیه مسکن به عنوان سقفی بالای سر همسر خویش در همان شروع زندگی بزند. به همین منظور برای محقق گرداندن رویای طیف وسیعی از مردم بانک ملی، تسهیلات مسکن به کلیه افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری بالا آورده است تا پس از استعلام بانکی از این بانک این دسته از افراد بتوانند از تسهیلات بانک مذکور بهره مند شده و رفته رفته برای خود خانه و کاشانه ای را فراهم نمایند تا بتوانند برای همیشه از شر مستاجری و انتقال از این خانه به آن خانه خود و خانواده خویش را رها گردانند.آگاهی از رتبه اعتباری با دریافت گزارش اعتبارسنجی)

نحوه دریافت تسهیلات مسکن بانک ملی

طرح های ویژه بانک ملی برای تسهیلات بانکی

استعلام بانکی برای دریافت تسهیلات

بانک ها به منظور اعطای تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی استعلام بانکی از آن ها می گیرند تا پس از استعلام بانکی و پر کردن فرم اعتبار سنجی مشتری در صورتی که آن ها امتیاز یا رتبه اعتباری شایان توجهی از شرکت های اعتبار سنجی کسب کرده باشند، می توانند شرایط دریافت وام یا تسهیلات بانکی را داشته باشند. پس بدون استعلام بانکی و اعتبار سنجی عملا دریافت تسهیلات بانکی امکان پذیر نخواهد بود. بانک ملی نیز به مانند سایر بانک های دیگر پس از استعلام بانکی رو به ارائه تسهیلات بانکی می آورد که یکی از این تسهیلات بانکی این بانک منوط به خرید و تهیه مسکن می باشد که در ادامه به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخته می شود.

نحوه دریافت تسهیلات مسکن بانک ملی

ارائه تسهیلات بانکی پس از استعلام بانک

نحوه دریافت تسهیلات مسکن بانک ملی

تسهیلات مسکن بانک ملی به این صورت می باشد که شما می بایست در وهله نخست در این بانک حساب باز کنید و پس از آن می توانید در تسهیلات بانک ملت بهره مند شوید. تسهیلات این بانک بدین صورت است که پس از استعلام بانکی و در صورت واجد شرایط بودن در سامانه اعتبار سنجی می توانید به تناسب نیاز خود هر یک از طرح های سه گانه در این بانک انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از این وام برای خود مسکنی را تهیه کنید تا به رویای شیرین صاحب خانه شدن دست یابید.

نحوه دریافت تسهیلات مسکن بانک ملی

تسهیلات بانک ملی

طرح های ویژه بانک ملی

بانک ملی برای ارائه تسهیلات خود سه طرح ویژه دارد که عبارتند از:

طرح اول: حداقل مانده برای افتتاح حساب در این طرح 16 میلیون تومان و حداقل مدت زمان سرمایه گذاری یک ماهه می باشد. ضمن اینکه نرخ سود در این طرح 10 درصد می باشد و دریافت تسهیلات در این طرح به ازای هر 18 میلیون و 200 هزار تومان سپرده در ماه شما می توانید ماهانه یک سهم اوراق گواهی حق تقدم دریافت نمایید. حداکثر قسط بانک در این طرح یک میلیون تومان است.

طرح دوم: حداقل مانده برای افتتاح حساب در این طرح نیز 16 میلیون تومان است با این تفاوت که حداقل به مدت سه ماه می بایست در حسابتان باقی بماند. در این طرح به ازای هر 22 میلیون و 300هزار تومان یک سهم اوراق گواهی حق تقدم بعد از سه ماه دریافت می کنید. نرخ سود نیز در این طرح 12 درصد می باشد.

طرح سوم: این طرح کاملا با دو طرح پیشین متفاوت می باشد. حداقل مبلغ سرمایه گذاری 5 میلیون تومان است و سود سپرده نیز 10 درصد می باشد. اما گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن با شرایط خاص بر حسب امتیاز اعتباری مشتری با توجه به رقم و مدت زمان حساب سپرده به مشتری داده می شود. بنابراین در این طرح مشتریانی که امتیاز بیشتری  دارند، نسبت به دریافت گواهی حق تقدم مسکن در اولویت می باشند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.