تسهیلات مسکن پس از استعلام بانکی

بانک های مختلف به منظور برطرف نمودن نیازهای مردم رو به ارائه تسهیلات مسکن پس از استعلام بانکی نموده اند تا به این منظور کلیه افراد حقیقی و حقوقی بتوانند با امتیاز اعتباری شایان توجه خود در شرکت اعتبار سنجی پس از استعلام از بانک مرکزی جهت وام بتوانند از مبالغ موجود در این تسهیلات در جهت ساخت و تهیه مسکن برای خود مبادرت ورزند تا به این ترتیب کلیه افرادی که نیاز مبرمی به خرید و ساخت مسکن دارند و در عین حال پول کافی برای خرید و تهیه مسکن را ندارند، بتوانند با تسهیلات بانکی بانک های مختلف پس از استعلام بدهی بانکی و در صورت نبود بدهی های موجود در کارنامه آن ها موجود در شرکت های اعتبارسنجی بتوانند با یک امتیاز اعتباری مناسب از این خدمات بانک ها بهره مند شده و برای همیشه خود را از شر مستاجری خلاص کنند. اما با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا و امهال سه ماهه تسهیلات بانکی در طی بخشنامه ای که اخیرا صورت گرفته است، تسهیلات مسکن را حذف نموده اند. اما علت این حذف تسهیلات مسکن چیست؟ در ادامه به علت حذف تسهیلات مسکن پرداخته می شود تا کلیه افرادی که تا پیش از این پس از استعلام بانکی و تکمیل فرم استعلام بانک می توانستند از این تسهیلات بانکی بهره مند شوند؛ در نظر داشته باشند که این تسهیلات با شیوع ویروس کرونا حذف گردیده است.(برای دریافت استعلام بانکی همین حالا اقدام کن)

علت حذف تسهیلات مسکن از مصوبه امهال 3 ماهه تسهیلات بانکی

تسهیلات مسکن پس از استعلام بانکی

علت حذف تسهیلات مسکن از مصوبه امهال 3 ماهه تسهیلات بانکی

امهال سه ماهه تسهیلات بانکی پس از همه گیر شدن ویروس کرونا صورت گرفته است که وزیر راه و شهرسازی در خصوص این علت حذف تسهیلات مسکن گفته است: این نوع از تسهیلات از ابتدای امر هم مشمول مصوبه شورای پول و اعتبار نبوده است. تسهیلات مسکن تا پیش از همه گیر شدن ویروس کرونا پس از استعلام بانکی صورت می گرفت ولی این تسهیلات در همان ابتدا در مصوبه شورای پول و اعتبار نبوده است و باید خاطر نشان کرد که مصوبه شورای پول و اعتبار صرفا به کسب و کارهایی اختصاص دارد که در پی شیوع ویروس کرونا در کسب و کارهای خویش خسارت هایی دیده اند و نتوانسته اند با فروش محصولات تولیدی خویش دست به سودآوری بزنند.

ضمن اینکه تمامی این کسب و کارها پس از شیوع ویروس کرونا و وقفه سه ماهه اقساط تسهیلات – که تا پیش از این با استعلام بانکی می بایست به کارهای بانکی خویش روی آورند- با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا علاوه بر اقساط، برای مالیات، بیمه تامین اجتماعی و تمامی قبوض آب و برق و گاز هم می توانند از این وقفه سه ماهه استفاده نمایند. تمامی این موارد نیز در مصوبه ستاد مبارزه با کرونا نیز به سایر تسهیلات بانکی افزوده شده است تا دیگر برای استعلام بانکی و بدهی اقساط آب و برق و گاز و سایر موارد نیازی به استعلام بانکی نباشد و کلیه افراد حقیقی و حقوقی بتوانند تمامی اقساط خود را در طی این سه ماهه درگیر ویروس کرونا به تعویق اندازند و نیازی به استعلام بانکی نباشد و رتبه اعتباری آن ها نیز در شرکت های اعتبارسنجی همچنان محفوظ بماند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.