همه گیر شدن ویروس کرونا

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا که تمامی کشورهای جهان را دچار مشکلات بسیار زیادی نموده است، کشورهای مختلف در همین راستا دست به اقدامات بسیار زیادی زنده اند. بانک ها در این زمینه بسیار فعال بوده و اقدامات و دستورالعمل های خود را با توجه به ویروس کرونا و همه گیر شدن آن در کشور خود تغییر داده اند تا به این ترتیب به مردم کشور خویش کمک شایان توجهی کرده باشند. اگر نیم نگاهی به فعالیت های بانکی پیش از شیوع کرونا انداخته شود، متوجه این مسئله خواهیم شد که بانک ها با تسهیلات بانکی ارائه کننده خویش به افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری بالا که در شرکت اعتبار سنجی ثبت شده است، به توسعه در کسب و کارهای مختلف کمک شایان توجهی می کنند. کلیه افراد حقیقی و حقوقی به منظور دریافت این تسهیلات بانکی می توانند پس از اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری خود از وام های مختلف بانک ها استفاده به عمل آورند. در ادامه به یکی از اقدامات کشور انگلستان با توجه به ویروس کرونا اشاره خواهد شد که در همین زمینه تسهیلات بانکی و امتیاز اعتباری افراد حقیقی و حقوقی صورت گرفته است.(همین الان میتونی برای دریافت گزارش اعتبار سنجی اقدام کنی)

کاهش بهره بانکی برای مبارزه با ویروس کرونا در کشور انگلستان

کاهش بهره بانکی در انگلستان با امتیاز اعتباری افراد مختلف

کاهش بهره بانکی برای مبارزه با ویروس کرونا در انگلستان با امتیاز اعتباری مختلف

از جمله اقداماتی که کشور انگلستان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا صورت داده است؛ کاهش بهره بانکی وام های اعطاء کننده به افراد حقیقی و حقوقی با امتیاز اعتباری مختلف می باشد. به همین منظور در راستای مدیریت های آسیب های اقتصادی که با شیوع ویروس کرونا دامنگیر افراد و فعالان اقتصادی بسیار زیادی شده اند، کشور انگلستان نرخ بهره وام های خویش را کاهش داده است تا با همین اقدام خویش بتواند به مبارزه با ویروس کرونا روی آورند تا فعالان اقتصادی بتوانند نگرانی خویش را در خصوص تنزل امتیاز اعتباری آن ها در سامانه اعتبارسنجی از بین ببرند. چرا که با کاهش نیم درصدی نرخ بهره وام های کشور انگلستان آن ها می توانند بدهی های خویش را با مبلغ کمتری پرداخت نمایند و فشار زیادی به آن ها نیاید. بنابراین کلیه فعالان اقتصادی که درگیر و دار ویروس کرونا متضرر شده اند، می تواند با کاهش نرخ بهره بانکی در کشور انگلستان دیگر نگران بازپرداخت اقساط خویش نباشند و با بهره ای کمتر اقساط خویش را پرداخت نمایند تا با دیرکرد و تاخیر در بازپرداخت بدهی های خویش امتیاز اعتباری آن ها کاهش نیابد.

کاهش نیم درصدی نرخ بهره در انگلستان در راستای حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بوده است تا آن ها دیگر نگران کاهش رتبه اعتباری خود نباشند و با پرداخت بدهی کمتر همچنان با حفظ و ارتقای رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری خود در شرکت های اعتبار سنجی خود را مشمول دریافت وام ها و تسهیلات بانکی مختلف در این کشور سازند. البته برای مبارزه با کرونا و حمایت از اقشار مختلف مردم و به ویژه کسب و کارهای مختلف و مغازه دارانی که با توجه به تعطیلی مغازه های خود و نفروختن اجناس خود سخت متضرر شده اند، راه های زیادی صورت گرفته است که یکی از آن ها همین کاهش نیم درصدی نرخ بهره انگلستان است که به رقم 0.25 درصد رسیده است که بسیار بی سابقه است.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.