دریافت تسهیلات بانکی با توجه به رتبه اعتباری افراد در سامانه اعتبارسنجی

با توجه به این مسئله که امروزه رتبه اعتباری افراد حقیقی و حقوقی را در شرکت اعتبارسنجی تعیین می کنند، شرکت های اعتبار سنجی متعددی در اقصاء نقاط دنیا هستند که رو به ارائه پارامترهای مختلفی برای تعیین نمره اعتباری یا امتیاز اعتباری افراد حقیقی و حقوقی آورده اند تا به این منظور با دادن نمونه فرم اعتبارسنجی مشتری به مشتریان بانک های مختلف قوانین خود را گوشزد کنند که برای دریافت وام ها و تسهیلات بانکی می بایست حتما نسبت به این قوانین پایبند باشند تا در نهایت بتوانند با توجه به رتبه اعتباری شایان توجهی که کسب کرده اند، مشمول تسهیلات بانکی باشند. یکی از این شرکت ها، شرکت اعتبارسنجی Credit Karma می باشد که در ادامه مطلب در خصوص این شرکت توضیحاتی داده می شود. بنابراین در صورتی که می خواهید رتبه اعتباری خویش را در شرکت اعتبار سنجی همچنان حفظ کنید یا آن را ارتقاء ببخشید، می بایست نسبت به قوانین و پارامترهایی که این شرکت اعتبارسنجی در نظر گرفته است، اصول قانونی را رعایت کنید تا کماکان مشمول تسهیلات بانکی باشید و در نزد بانک های مختلف صاحب امتیاز و اعتبار باشید. پس با ما همراه باشید.

معرفی شرکت اعتبار سنجی Credit Karma

معرفی شرکت اعتبارسنجی Credit Karma

معرفی شرکت اعتبار سنجی Credit Karma

شرکت اعتبارسنجی Credit Karmaبه عنوان یکی از شرکت هایی محسوب می شود که از طریق وب سایت خود به طور رایگان رتبه اعتباری افراد حقیقی و حقوقی را به آن ها می گوید. امتیازهایی که این شرکت به افراد حقیقی و حقوقی می دهد، بین 300 تا 850 می باشد که مسلما هر فردی که از رتبه اعتباری بالایی در این شرکت اعتبار سنجی بهره مند بوده باشد، می تواند از تسهیلات بانکی همچنان استفاده به عمل آورد. مشتریان بانک ها می توانند از طریق این شرکت روزانه امتیاز اعتباری خویش را به روزرسانی کنند تا کنترل دقیقی بر رتبه اعتباری خویش داشته باشند. شرکت اعتبارسنجی Credit Karma که از سال 2008 فعالیت خویش را آغاز کرده بود توسط کنت لین و پیش از آن توسط  E-Loan و Upromise راه اندازی شده بودند و به فعالیت های خویش ادامه می دادند. در همان بدو شروع کار، مدیر عامل های نهادهای مالی به آن ها پیوستند و به عمده فعالیت های خویش تا به امروز ادامه داده اند. همان طور که می دانید شرکت اعتبار سنجی Credit Karma نیز به مانند سایر شرکت های اعتبارسنجی سنگ بنای فعالیت های خویش را بر پایه اعتبارسنجی و دادن نمره اعتباری به کلیه افراد حقیقی و حقوقی بنا نهاده است تا به این ترتیب بتواند بر حسب پارامترهای مختلفی که مدیر عامل های این شرکت بنا نهاده اند، به کلیه افراد حقیقی و حقوقی بر حسب فعالیت ها و عملکردهای بانکی که صورت داده اند، بتوانند به طور ریزبینانه نمره اعتباری یا امتیاز اعتباری متناسب با عملکرد آن ها به همه آن ها اعطاء کنند. این نمره اعتباری آن ها بر سایر تسهیلات بانکی آن ها مسلما تاثیرگذار خواهد بود. بانک ها نیز می توانند بر حسب همین نمره اعتباری این گونه از افراد تصمیم بهتری در خصوص دادن یا ندادن تسهیلات بانکی به آن ها بگیرند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.