ویروس کرونا و رتبه اعتباری کسبه ها در سامانه اعتبارسنجی

با توجه به این مطلب که این روزها ویروس کرونا در همه شهرها و کشورها سایه افکنده است، کسب و کارهای مختلف تا حد بسیار زیادی از رونق افتاده اند. به همین جهت می بایست تدابیری اندیشه شود تا بتوان به کسب و کارهای مختلف باز هم در زیر چنبره شیوع ویروس کرونا در کشور رونق چشمگیری بخشید. از طرفی دیگر با توجه به این مسئله که افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیادی هستند که با دادن چک و خرید محصولات مختلف در کسب و کارهای خویش نمی خواهند رتبه اعتباری خویش را در سامانه اعتبارسنجی متزلزل نمایند، به فکر ارائه راهکارهایی می باشند تا بتوانند مبالغی را که بابت خرید محصولات مختلف خرج کرده اند، از طریق راهکارهای دیگری آن را به دست آورند تا چک های آن ها برگشت داده نشود و بتوانند همچنان رتبه اعتباری یا نمره اعتباری خود را در سامانه اعتبارسنجی در حد بسیار بالایی نگه دارند. در همین راستا در ادامه مطلب در خصوص رونق کسب و کار با تقویت تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت.

رونق کسب و کار با تقویت تجارت الکترونیک ( با توجه به شیوع ویروس کرونا )

تقویت تجارت الکترونیک و رونق کسب و کارها

تقویت تجارت الکترونیک با توجه به شیوع ویروس کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا به علت اینکه مردم نمی توانند زیاد در اجتماعات حاضر شوند و در عین حال نمی تواند پول اقساط خود را با مراجعه به بانک ها پرداخت کنند، بانک تجارت سیست تجارت الکترونیک خود را تقویت نموده است تا به این منظور رتبه اعتباری یا امتیاز اعتباری مشتریان آن ها با توجه به عدم مراجعه به بانک ها متزلزل نگردد. منظور از تجارت الکترونیک در این راستا توسعه بخش مجازی و غیر حضوری پرداخت اقساط بانکی با برنامه ها و اپلیکیشن های گوشی های اندروید و هوشمند و نیز خودپردازهای سطح شهر می باشد که با راه اندازی آیتم های جدید پس از بروزرسانی می توان از امکانات جدیدی بهره مند شد تا به این ترتیب کلیه افراد با رتبه اعتباری مناسب بتوانند برای پرداخت اقساط خویش از برنامه های گوشی موبایل خویش بهره مند شده و کمتر مراجعه بیهوده و جبران ناپذیری در بانک ها داشته باشند. عمده ترین دلیل برای تقویت تجارت الکترونیک در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا می باشد تا با تسهیل در روند عملکردهای افراد حقیقی و حقوقی با رتبه اعتباری مناسب در شرکت های اعتبارسنجی بتوان کمک شایان توجهی به آن ها کرد.

تقویت تجارت الکترونیک و رونق کسب و کارها

علاوه بر آنکه با تقویت تجارت الکترونیک می توان به خانه ماندن مردم کمک زیادی کرد، می توان به کسب و کارهای اینترنتی نیز کمک زیادی کرد. چرا که به شکل حضوری خیلی از کسبه ها نتوانسته اند محصولات خویش را به منصه فروش بگذارند و همواره نگران رتبه اعتباری خویش بوده اند. اما با تقویت تجارت الکترونیک و سیستم کارت به کارت با مبالغ بیشتر دیگر نیازی به مراجعه به بانک های مختلف نیست و می توان با همین تقویت سیستم تجارت الکترونیک بخش زیادی از خریدهای خویش را می توان به صورت کارت به کارت و با استفاده از تقویت تجارت الکترونیک صورت بخشید. بنابراین به رونق کسب و کارها هم کمک شایان توجهی می شود.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.