ارائه تسهیلات بانکی به افراد با رتبه اعتباری خوب در شرکت اعتبارسنجی

با توجه به این مسئله که برخی از افراد برای سرمایه گذاری های خود و یا برای برطرف نمودن معیشت خود نیاز به سرمایه یا پولی دارند که بتوانند نیاز خود را برطرف نمایند، بانک ها در همین راستا با دادن تسهیلات بانکی به این افراد کمک شایان توجهی به آن ها می کنند. یکی از این بانک ها، بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که رو به ارائه تسهیلات قرض الحسنه خُرد کرده است که در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص آن پرداخته می شود تا افرادی که امتیاز اعتباری شایان توجهی از خود در شرکت اعتبارسنجی کسب کرده اند، بتوانند پس از استعلام معوقات از بانک مرکزی و نبود دیرکرد و تاخیر در سررسیدهای اقساط قبلی خود مشمول تسهیلات این بانک نیز گردند. اعتبارسنجی افراد حقیقی و حقوقی بر حسب تمامی بازپرداخت ها و دیرکردها یا خوش حسابی هایی است که تا پیش از این برای این گونه از افراد به طور ریزبینانه تماما ثبت و ضبط شده است. بنابراین افرادی با نمره اعتباری بالا که قطعا نمونه فرم اعتبار سنجی مشتری را دیده اند و ملزم به رعایت اصول و قوانین آن هستند، می توانند از تسهیلات بانکی مختلف بهره مند شوند.

طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه خرد

طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران

طرح جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه خُرد

همان طور که می دانید؛ تسهیلات بانکی تنها به افرادی داده می شود که در شرکت اعتبارسنجی دارای رتبه اعتباری شایسته ای باشند. بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح جدیدی را در خصوص ارائه تسهیلات بانکی خود مطرح نموده است که به مسئله تسهیلات قرض الحسنه خُرد معروف شده است. بر طبق این طرح آمده است که سایر بانک ها عموما به مسئله دادن تسهیلات بانکی با مبالغ کلان روی می آورند؛ این در حالی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران به تسهیلات با مبالغ کمتر حتی یک میلیون تومانی نیز روی آورده است تا در صورتی که برخی از افراد بخواهند از مبالغ کمتر نیز بهره مند شوند و رفته رفته اقساط آن ها را پرداخت نمایند تا رتبه اعتباری آن ها در شرکت اعتبارسنجی متزلزل نباشد هم بتوانند با مراجعه به این بانک از طرح جدید تسهیلات قرض الحسنه خرد بهره مند شوند. چیزی که کمترین بانکی بدان توجه دارد؛ همین مسئله تسهیلات خرد می باشد. در این خصوص ذکر این مسئله نیز حائز اهمیت می باشد که هر چقدر مبلغ تسهیلات کمتر باشد، به مراتب مبلغ اقساط نیز کمتر می باشد و افراد متقاضی وام ها می توانند به راحتی از پس پرداخت اقساط سر موعد مقرر برآیند و رتبه اعتباری آن ها در سامانه اعتبار سنجی متزلزل نگردد.

در خصوص بانک قرض الحسنه مهر ایران و ارائه تسهیلات بانکی آن خالی از لطف نماند که کارمزد این بانک در قیاس با سایر بانک ها بسیار ناچیز می باشد. به همین علت کمتر کسی است که از تسهیلات خرد این بانک استفاده می کند و رتبه اعتباریش در شرکت اعتبارسنجی متزلزل می گردد. این بانک با ارائه تسهیلات بانکی خرد به برطرف کردن نیازهای یک سری از افرادی کمک می کند که واقعا توان مالی زیادی ندارند و همین مبالغ کم هم می تواند نیاز آن ها را برطرف کرده و گره از مشکلات آن ها باز کند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

سیده زهراحسینی نوشت : 1400/04/31
بسیارعالی
پاسخ
هیمن چراغ داده نوشت : 1400/04/29
فراموش رمز
پاسخ
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.