سیستم وام دهی بانک رسالت

بانک رسالت به منظور برطرف گرداندن نیازهای مردم رو به اعطای تسهیلات بانکی در بخش های مختلفی از جمله: ازدواج، اشتغال، درمان و تولید آورده است تا به این منظور کسانی که می خواهند برای رونق در کسب و کارهای خودشان از وام های مختلف بانکی بهره مند شوند، بتوانند با مراجعه به بانک رسالت از مزایای سیستم وام دهی این بانک بهره مند شده و با دریافت وام های مختلف با مبالغ گوناگون به تولید و اشتغال خود رنگ و لعابی نو ببخشند. اما همان طور که می دانید دادن وام های بانکی بدون درنظر گرفتن رتبه اعتباری افراد متقاضی وام ها در سامانه اعتبار سنجی امکان پذیر نمی باشد. به همین جهت افرادی که کسب و کارهای مختلفی دارند و می خواهند سرمایه اولیه تولید یک محصول را فراهم کنند تا به اشتغال زایی هم کمک شایان توجهی کرده باشند، می توانند با ارتقای رتبه اعتباری یا نمره اعتباری خود در شرکت اعتبار سنجی از وام های بانک رسالت بهره مند شوند.

اعطای تسهیلات بانک رسالت در جهت تولید و اشتغال

بانک رسالت از جمله بانک هایی محسوب می شود که حیطه کاری خویش را به صورت تخصصی در زمینه وام دادن به افراد مختلف تعیین نموده است و شیوه بانکداری آنان بدین شکل است که از افراد متقاضی تسهیلات بانکی هیچ گونه سودی را دریافت نمی کند و به سپرده های مشتریان هم هیچ گونه سودی اختصاص نمی دهد. به همین جهت است که افرادی با رتبه اعتباری بالا در سامانه اعتبار سنجی تشویق می شوند که برای رونق در تولیدات خویش و روی کار آوردن افراد بیشتر به اشتغال زایی شهر و دیار خویش رتبه اعتباری خود را در سامانه های اعتبار سنجی بالا ببرند تا به این منظور بتوانند از تسهیلات بانکی به خوبی بهره مند شوند.

اعطای تسهیلات در بانک رسالت در جهت تولید و اشتغال

اعطای تسهیلات بانک رسالت در جهت تولید و اشتغال

نکات مورد نیاز در خصوص وام های بانک رسالت در ارتباط با رتبه اعتباری

در خصوص وام دهی بانک رسالت این نکته را می توان در نظر گرفت که میزان وام های این بانک به صورت ده، بیست و سی میلیون تومانی است که هر کسی بنا به نیاز خود می تواند یکی از مبالغ مختلف را برای رونق در کسب و کارهای خود و تولید و اشتغال زایی به کار ببرد تا بتواند از آن ها نهایت بهره را ببرد. برای این منظور در صورتی که برای اولین بار می خواهید از تسهیلات بانکی بهره مند شوید، سقف تسهیلات شما بیست میلیون تومان است اما برای بار دوم شما می توانید از وام سی میلیون تومانی هم استفاده کنید. این سیاست بانک رسالت سبب می شود تا کسانی که نیاز به وام های زیادی برای تولید و اشتغال زایی خود دارند، همواره رتبه اعتباری خود را در شرکت اعتبار سنجی ارتقاء بخشند تا در صورتی که از وام اولی بهره مند شدند و تمامی قسط های خویش را درست سر موعد مقرر شده خویش پرداخت کردند، در صورت نیاز و دریافت وام های آتی باز هم بتوانند از وام های با مبالغ بیشتر نیز بهره مند شده و مبالغ موجود را بر روی سرمایه های خود افزوده تا رونقی بسیار زیاد به کسب و کارهای خویش بخشیده و علاوه بر آن افراد زیادی را روی کار آورده تا به رونق اشتغال زایی نیز کمک شایان توجهی کرده باشند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

غلامرضا میر نوشت : 1402/02/04
سلام کسب وکارهای عمده فروشی در انواع آجر را بعنوان خدمات توزیعی ارزان قیمت وبصرفه برای رساندن از پای کارخانه تولیدی بدست مردم وتاثیرآندرقیمت مسکن وبناجات نسبت به خرده فروشان موردحمایت اعطای تسهیلات ۱تا۵میلیاردتومانی با یکسال تنفس وبازپرداخت بلندمدت جهت گسترش وتجهیز ازقبیل سوله،انبار،دفتر،ملزومات اداری،رایانه،پرینتر وغیره موردحمایت قراردهید.
پاسخ
عبدی نوشت : 1401/01/27
سلام من چندباروام قرض الحسنه ازبانک رسالت گرفته ام وبموقع پرداخت شده حالا می‌خوام وام برای احداث گلخانه کشاورزی بالای ۳میلیارد بگیرم لطفاً راهنمایی کنید
پاسخ
آیس نوشت : 1401/01/27
عبدی عزیز، برای دریافت وام و شرایط وام از بانک باید سوال کنید.
شهین محمد زاده نوشت : 1401/01/25
درخواست وام اشتغال زایی
پاسخ
آیس نوشت : 1401/01/26
شهین عزیز، برای دریافت وام و شرایط وام از بانک خودتان باید سوال کنید.
فاطمه نوشت : 1400/12/26
باید پولی در بانک و حسابمان باشد تا بتوانیم در خواست وام دهیم؟ حداقل چه قدر در حساب باشد و چقدر وام میگیریم؟ . ممنون
پاسخ
آیس نوشت : 1400/12/27
فاطمه عزیز، برای دریافت وام و شرایط وام از بانک باید سوال کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.