اعطای وام به افراد با رتبه اعتباری بالا

به منظور توسعه و رونق اقتصادی، بانک دی طرحی را برگزار کرده است که از آن به نام طرح دی کارت اعتباری دریافت وام یاد می شود. در این طرح بانک دی به کلیه متقاضیان وام هایی که با رتبه اعتباری خوب و شایسته ای برخوردار بوده باشند، در صورت نیاز به آن ها وام هایی اعطاء می شود که بتوانند با بهره گیری از این وام ها نیاز های خویش را برطرف کرده و هر نوع خریدی از کالاهای ایرانی صورت بخشند. خرید از لوازم خانگی اسنوا در راس امور است که در خصوص آن سخن به میان خواهیم آورد.

مزایای طرح دی کارت اعتباری

طرح دی کارت به این صورت است که به منظور افزایش رو به رشد مشتریان خوش حساب که پس از استعلام معوقات بانکی با کد ملی در یک شرکت اعتبارسنجی، رتبه اعتباری خوبی را از خود به ثبت رسانده باشند، می توانند تا سقف 30 میلیون تومان از طرح دی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی بهره مند شوند که به فراخور نوع دریافت وام مبالغ آن متفاوت می باشد. به این صورت که شما می توانید با توجه به خرید خود از شرکت اسنوا مبالغ 10، 20 و یا 30 میلیون تومانی را دریافت کرده و برای بازپرداخت آن ها هم می توانید در دوره های 12، 24، 30 و 36 ماهه قسط های خویش را به موقع پرداخت نمایید تا باز هم رتبه اعتباری خویش را حفظ کرده و شامل تسهیلات دیگر بانک ها نیز گردید. بنابراین بازپرداخت 36 ماهه  و سقف 30 میلیونی دریافت وام در نوع خود می تواند یکی از مزیت های شایان توجه طرح دی کارت محسوب شود. از دیگر مزیت های آن می توان به کارمزد 15 درصدی آن، نیاز نداشتن به سپرده گذاری و پیش پرداخت، قیمت کالا مطابق با قیمت مصرف کننده برند اسنوا و... باشد که شما می توانید از این مزایای منحصر به فرد بیشترین بهره لازم را برده تا در صورتی که قصد خرید از برند اسنوا را دارید ولی در عین حال بودجه لازم را برای خرید در اختیار ندارید، می توانید با طرح دی کارت به خواسته خود برسید و نیاز خویش را از خرید لوازم خانگی با توجه به رتبه اعتباری خوب خویش برطرف نمایید.

مزایای طرح دی کارت اعتباری برای دریافت وام به افراد با رتبه اعتباری بالا

سیاست های بازپرداخت بدهی های بانک دی با نظام اعتبارسنجی

سیستم اعتبارسنجی بانکی

با توجه به اینکه نظام بانکداری ایران همواره سیاست هایی مبنی بر بازپرداخت بدهی های خویش به افراد متقاضی وام ها در نظر گرفته است؛ وام های خویش را تنها به افرادی اعطاء می کند که در  یک شرکت اعتبار سنجی، مورد سنجش واقع شده و رتبه اعتباری خوبی را از خود به جای گذاشته باشند. به این صورت که حقوق ماهیانه، تسویه قسط های پیشین آن ها را در هر بانکی، نداشتن چک های برگشتی در کارنامه خود، داشتن دسته چک و... را مورد بررسی و سنجش قرار می دهند تا در صورت داشتن رتبه اعتباری خوب بر اساس آیتم ها و پارامترهای مختلف آن ها را مشمول دریافت وام های خود در طرح دی کارت اعتباری بکنند و در غیر این صورت از هر گونه وام به آن ها پرهیز خواهند کرد تا متحمل ضرر و خسران نگردند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.