رتبه اعتباری کسب و کارهای الکترونیکی با توجه به پیشرفت روز دنیا

امروزه با توجه به پیشرفت های چشمگیری که دنیا در زمینه تکنولوژی و کسب و کارهای الکترونیکی به خود دیده است، هر یک از افراد انتظار دارند که در زمینه کسب و کارهای الکترونیکی بانکی نیز نظام بانکداری الکترونیکی رضایت آن ها را به جای آورد و نیاز آن ها را به خوبی تامین و برآورده سازد. به همین منظور با توجه به سامانه ملی اعتبارسنجی هر یک از افراد در نظر دارند تا رتبه اعتباری خویش را همواره در اوج خویش نگه دارند و با ارتقاء رتبه اعتباری خویش در نظام بانکداری بتوانند هر گونه تسهیلات و وام های مختلف بانکی را از آن خویش کنند و از آن ها نهایت بهره را ببرند. حال ممکن است این سوال مطرح شده باشد که رتبه بندی اعتباری کسب و کارهای الکترونیکی توانسته اند بر پایه رضایت مندی مشتریان عمل کند؟ یا به عبارت دیگر می توان اینگونه گفت که آیا سیستم بانکداری الکترونیکی توانسته است با امکاناتی که به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریان خویش قرار دهد، رضایت طیف گسترده ای از آن ها را به جای آورد تا به صورت اینترنتی و با استفاده از تکنولوژی و سایر وسایل الکترونیکی رتبه بندی اعتباری خویش را بدانند؟ در ادامه به ذکر این مسئله خواهیم پرداخت.(همین حالا گزارش رتبه بندی اعتباری شرکتت رو دریافت کن)

رتبه بندی اعتباری کسب و کارهای الکترونیکی بر اساس میزان رضایت مشتریان

بانکداری الکترونیکی با توجه به پیشرفت های دنیا

اقدامات بانکداری الکترونیکی بر حسب رضایت مندی مشتریان

با توجه به اینکه مشتریان بانک ها امروزه انتظار دارند تا بانک های آنان بر پایه رضایت مندی آنان کسب و کارهای الکترونیکی را برای آن ها فراهم سازند، به همین منظور نظام بانکداری به گونه ای پیش رفته است که از سیستم سنتی خویش دل بکند و با امکاناتی که در اختیار مشتریان خویش قرار داده است، بتواند تا حد بسیار زیادی میزان رضایت آنان را به خود جلب کند تا بتوانند با فهمیدن رتبه اعتباری خویش در نظام اعتبار سنجی در هر کجا و هر منطقه ای که باشند، رتبه بندی اعتباری خویش را چک کرده و در راستای ارتقاء یا حفظ آن دست به تلاش بزنند. به همین منظور بانکداری الکترونیکی کشور با خدماتی که برای مشتریان خویش ارائه داده است، از جمله گستردگی جغرافیایی طرح های الکترونیک خود در اقصاء نقاط کشور، دسترسی راحت و آسان به دستگاه های خودپرداز در هر کوی و برزن، استفاده و بهره مندی از خدمات الکترونیکی مختلف، طراحی برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف و... تا حد بسیار زیادی رضایت مشتریان خویش را به جای آورد و در زمینه گام مثبت و رو به رشدی بردارد تا هر یک از مشتریان آن ها بتوانند رتبه اعتباری خویش را همواره حفظ نموده و از تمامی خدمات الکترونیکی بانک ها به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند تا به این منظور هیچ گاه با توجه به فواصل جغرافیایی و نبود امکانات و خدمات بانکی و نیز به علت فقدان برنامه ها و خدمات الکترونیکی بانک ها از قسط های خویش عقب نمانند و رتبه بندی اعتباری خویش را همواره چک نموده تا با حفظ آن بتوانند همواره خود را شامل حال افرادی کنند که مشمول تسهیلات بانکی خواهند بود و می توانند از آن ها با توجه به رتبه اعتباری خویش نهایت بهره را ببرند.

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.