صدور کارت بازرگانی با سامانه اعتبارسنجی

از طریق سامانه اعتبار سنجی می‌توان کارت بازرگانی دریافت کرد. اما صاحبان کسب و کارها باید حساب کارت بازرگانی را از حساب اعتباری شخصی جداگانه بازکنند. چرا که برخی از شرکت های اعتبارسنجی فقط فعالیت حساب کارت بازرگانی را به اشخاص، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری گزارش می‌دهند. این بدان معنی است که صادرکننده کارت بازرگانی گزارش عملکرد این حساب را به دفاتر اعتباری مصرف کننده، دقیقا مانند کارتهای اعتباری شخصی، می‌دهد.

اگرچه باز کردن حساب کارت بازرگانی کمک می‌کند تا هزینه‌های تجاری خود را از هزینه‌های شخصی خود جدا کنید، اگر صادرکننده فعالیت کارت را به یک دفتر مصرف کننده گزارش دهد، می‌تواند به نمره و رتبه اعتباری شما آسیب برساند - حتی اگر صورتحساب خود را به موقع و به طور کامل در هر ماه پرداخت کنید. در سامانه‌های اعتبارسنجی امکان استعلام معوقات بانکی با کد ملی وجود دارد. در یک شرکت اعتبار سنجی فقط کافی است کد ملی مشتریان بانک‌ها را وارد کرد تا معوقات بانکی آنها استعلام شود. با استعلام معوقات بانکی، میزان بدهی و تعداد چک برگشتی می‌توان رتبه و نمره اعتباری آنها را محاسبه کرد. پرداخت منظم بدهی و اقساط وام و تسهیلات بانکی می‌توان نمره و رتبه اعتباری را افزایش داد.

صدور کارت بازرگانی با سامانه اعتبارسنجی

سامانه اعتبارسنجی

تاثیر سامانه اعتبارسنجی بر کارت بازرگانی

اگر فعالیت کارت بازرگانی- نه فقط در زمان صدور آن توسط سامانه اعتبار سنجی، بلکه فعالیت واقعی و زیاد حساب آن به طور مداوم باشد - در گزارش اعتبارسنجی شخصی ظاهر می‌شود و همان تاثیرات را روی بقیه کارت‌های اعتباری خواهد داشت. برای صادرکنندگانی که فعالیت حساب کارت بازرگانی خود را به سامانه‌های اعتبارسنجی حساب شخصی گزارش می‌کنند، این اشتباه است و می‌تواند نمره و رتبه اعتباری‌ای که با آن قصد دارند از بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری وام و تسهیلات بگیرند، تاثیر منفی بگذارد.

حدود دو سوم نمره اعتباری شما فقط با دو عامل تعیین می شود: تاریخچه پرداخت و بدهی‌های تان. شما می‌توانید با پرداخت به موقع صورتحساب خود آن را کنترل کنید. می توانید با پرداخت کامل صورتحساب خود، بدهی‌های تان را تا حدودی کنترل کنید. اما حتی اگر صورتحساب خود را بطور کامل و به موقع پرداخت کنید، صادرکننده ممکن است وضعیت حساب را قبل از ترخیص پرداخت ماهانه خود به دفاتر اعتباری گزارش دهد، به این معنی که ممکن است، نسبت به اعتبار شما بالاتر از آنچه فکر می کنید، گزارش شده باشد. این نسبت - اساسا مبلغی است در مقابل کل اعتبار در دسترس شما که می‌تواند بر اعتبار سنجی و نمره و رتبه اعتباری تان تاثیر بگذارد.

دریافت کارت بازرگانی از طریق سامانه اعتبارسنجی

برای دریافت کارت بازرگانی از طریق سامانه اعتبارسنجی فقط کافی است که در این سایت عضو شوید تا از خدمات آنها استفاده کنید. برخی فکر می‌کنند که از آژانس‌ها و شرکت‌های دارای سامانه اعتبار سنجی فقط برای رتبه بندی اعتباری استفاده می‌شود اما آنها خدمات متنوع و گسترده‌ای ارائه می‌دهند. می‌توانید قبل از ثبت نام در سایت و استفاده از خدمات آنها، یک نمونه فرم اعتبارسنجی مشتری را مشاهده کنید تا به صورت کامل در جریان کار قرار بگیرید.

منبع: thepointsguy.com

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.