معرفی شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion

یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های رتبه بندی اعتباری در آمریکا، شرکت اعتبار سنجی Transunion است. این شرکت یک بانک اطلاعاتی از پرونده‌های اعتباری مشتریان را که سایر موسسات مالی و اشخاص برای نظارت بر نمرات اعتباری خود استفاده می‌کنند، حفظ کرده است. شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion بیشترین پول و درآمد خود را از فروش اطلاعات به وام دهندگان مانند بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به دست می‌آورد. آنها از این داده‌ها و اطلاعات مالی و اعتباری، برای تصمیم گیری و اولویت بندی اعطای وام و تسهیلات به مشتریان استفاده می‌کنند. از این طریق، آنها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا درخواست وام و تسهیلات مشتریان خود را قبول کنند یا خیر.

معرفی شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion

رتبه بندی اعتباری

مزایای استفاده از خدمات شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion

با کمک شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری می‌توانند با دانستن رتبه اعتباری  مشتریان خود، آنها را بهتر درک کنند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و اعتماد خود را از طریق تجربیات عالی، شخصی سازی شده و گسترش فعالانه فرصت‌ها، ابزارها و پیشنهادهای مناسب به دست آورند. به نوبه خود، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که داده‌های مالی و اعتباری آنها به فرصت‌هایی مفید و کاربردی تبدیل می‌شود. شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion اعتمادسازی می‌کند، بنابراین صاحبان کسب و کارها  می‌توانند با اعتماد به نفس درخواست وام و تسهیلات دهند و به اهداف عالی خود برسند. شرکت اعتبارسنجی Transunion اطلاعات و داده‌های مالی متقاضیان دریافت وام و تسهیلات را از طریق استعلام بانکی به دست می‌آورد. با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های مدرن و جدید اعتبارسنجی رتبه و نمره اعتباری مشتریان را تعیین می‌کند. بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از این نمرات و رتبه‌های اعتباری استفاده می‌کنند و به مشتریانی وام و تسهیلات با سود و بهره کم اعطا می‌کنند که نمره و رتبه اعتباری بالاتری نسبت به بقیه داشته باشند.

شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion چگونه کار می‌کند؟

شرکت رتبه بندی اعتباری Transunion از مدل اعتبارسنجی VantageScore که اولین مدل اعتبار سنجی است، برای تخمین و تعیین نمره و رتبه اعتباری مشتریان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری استفاده می‌کند.  هر سه شرکت رتبه بندی اعتباری معتبر و بین المللی Experian ، Equifax و TransUnion در ایجاد و ساخت این مدل اعتبارسنجی نقش داشته‌اند. در واقع ، TransUnion VantageScore - مبتنی بر آن مدل نمره اعتباری دقیق است. رتبه بندی اعتباری Transunion دقیق بوده، اما ممکن است با سایر شرکت‌های اعتبارسنجی متفاوت باشد. تنها جایی که ممکن رتبه بندی اعتباری Transunion شما صحیح نباشد، این است که در گزارش اعتباری TransUnion شما خطایی پیدا کرده باشید. این به نوبه خود بر نمره اعتباری شما تاثیر منفی می‌گذارد. متاسفانه، خطاها می‌توانند گاه به گاه اتفاق بیفتند. می توانید نمره TransUnion خود را بررسی کرده و مستقیما به این شرکت اعتبارسنجی گزارش دهید. اکنون، شرکت‌ها و آژانس‌های مختلف اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری از روش‌های مختلف امتیاز دهی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، نمره اعتباری VantageScore بین 500 تا 990 است - در حالی که FICO (مدل نمره گذاری اعتبار اولیه ایجاد شده توسط شرکت Fair Isaac) بین 300 تا 850 است.

منابع:transunion

capital

transunion

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.