معرفی شرکت رتبه بندی اعتباری NORDIC

شرکت رتبه بندی اعتباری Nordic AS (NCR) در مرکز اوراق بهادار اوراق بهادار اروپا (ESMA) ثبت شده و مجاز به انجام فعالیت‌های اعتبارسنجی در اتحادیه اروپا و کشورهای EFTA است. NCR رتبه اعتباری را به موسسات مالی و نهادهای شرکتی مستقر در دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد ارائه می‌دهد. شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC مستقل از هر دولت، نهادهای مالی یا شرکتی کار می‌کند و تنها تمرکز این شرکت اعتبارسنجی ارزیابی کیفیت اعتباری و تعیین رتبه‌های اعتباری است. سازمان نظارت بر آژانس‌ها و شرکت‌های رتبه بندی اعتباری EFTA (EFTA SA) شرکت NODRIC را به عنوان آژانس رتبه بندی اعتباری NODRIC و اعتبارسنجی طبق مقررات (EC) 1060/2009 پارلمان اروپا و شورا در 16 سپتامبر 2009 ثبت کرده، همانطور که در توافق نامه منطقه اقتصادی اروپا (توافق نامه EEA) گنجانده شده است. این تصمیم از 3 آگوست 2018 وارد عمل شد. شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC مستقر در اسلو، نروژ ، با شعبه‌ای در استکهلم ، سوئد است. این شرکت در نظر دارد رتبه اعتباری شرکت‌ها را صادر کند.

ماموریت شرکت رتبه بندی اعتباری NORDIC

ماموریت نهایی شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC کمک به رشد اقتصادی پایدار در منطقه NODRIC است. این شرکت معتقد است که رتبه بندی اعتباری مستقل و عینی می‌تواند باعث افزایش کارایی و شفافیت در بازارهای مالی شود و از این طریق هزینه‌های معامله برای وام گیرندگان و سرمایه گذاران را کاهش دهد. بازارهای مالی کارآمدتر باعث می‌شود شرکت‌های بیشتری بتوانند خارج از سیستم بانکی کمک بگیرند. از این صندوق‌ها می‌توان برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود استفاده کرد که باعث ایجاد اشتغال و حمایت از اهداف دیگر از جمله افزایش رقابت و مبارزه با تغییرات آب و هوایی می‌شود.

معرفی شرکت رتبه بندی اعتباری NORDIC

معرفی شرکت رتبه بندی اعتباری NORDIC

هدف شرکت رتبه بندی اعتباری NORDIC

شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC معتقد است که بازارهای مالی در منطقه NODRIC نقش مهمی را ایفا می‌کنند زیرا شرکت‌های بیشتری به دنبال تنوع بخشیدن به ساختارهای بودجه خود به دور از سیستم بانکی هستند. علاوه بر این، مقررات جدید در سیستم بانکی فرصتی را برای انواع جدید بدهی‌های صادر شده توسط بانک‌های کوچک و متوسط ​​در شمال اروپا فراهم می‌کند. شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC قادر خواهد بود با ارائه تجزیه و تحلیل اعتبار روشنگری، از سرمایه گذاران و صادرکنندگان در بازار، از این رشد بازار حمایت کند.

شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC کاملا به منطقه NODRIC متعهد است و تجربه و دانش ارزشمند محلی را ارائه می‌دهد. تحلیلگران این شرکت تجربیات گسترده‌ای از بازارهای مالی بین المللی دارند و این را با ورودی‌های تحلیلی ترکیب می‌کنند که جمع آوری آنها از راه دور دشوار است. دانش محلی این شرکت به آنها این امکان را می‌دهد، تحقیقات رهبری فکری ایجاد کند که مورد توجه جامعه سرمایه گذار باشد. شرکت رتبه بندی اعتباری NODRIC به استقلال، یکپارچگی، (ذهنیت کارآفرینانه و تعهد جدی خود در خدمت به بازارهای مالی با تجزیه و تحلیل‌های مربوطه و رتبه بندی دقیق اعتباری می‌کند و از استعلام بانک مرکزی وام و تسهیلات استفاده می‌کند.) در استعلام از بانک مرکزی مشخص‌ می‌شود که هر شخص و شرکتی چقدر بدهی به سیستم بانکی دارد و آیا استحقاق دریافت وام و تسهیلات دارد یا خیر.

منابع: https://nordiccreditrating.com/about/mission

https://www.esma.europa.eu/press-news/esma-news/nordic-credit-rating-registered-credit-rating-agency/about/mission

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.