معرفی موسسه اعتباری AMIGO

در موسسه اعتباری AMIGO به مردم فرصت‌هایی برای وام گرفتن داده می‌شود. این موسسه اعتقاد دارد که همه منحصر به فرد هستند و اینکه در پشت هر نمره اعتباری یک فرد واقعی وجود دارد که مایل است به آن گوش داده شود. بنابراین، این موسسه اعتباری کارها را کمی متفاوت از بانک‌ها و موسسات و آژانس‌های اعتبار سنجی انجام می‌دهد. آنها برای تعیین اینکه آیا شما به اندازه کافی خوب هستید از یک عدد استفاده نمی‌کنند. موسسه اعتباری AMIGO وام‌هایی بین مبالغ 500 تا 5،000 پوند را برای یک دوره 5 تا 5 ساله ارائه می‌دهد و برای دریافت وام، متقاضی نیازی به ارائه نمره و رتبه اعتباری ندارد. کاری که این موسسه اعتباری انجام می‌دهد، بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود وام گرفتن برای میلیون‌ها انسان عادی که توسط بانک‌ها از دریافت آن محروم می‌شوند، امکان پذیر باشد.

مشتریان موسسه اعتباری AMIGO چه افرادی هستند؟

مشتریان موسسه اعتباری AMIGO در انواع مختلفی هستند. جوانان، افرادی که مدتی از انگلیس خارج شده‌اند و کارآفرینان تجارت خرد که از نظر نمره اعتباری بسیار ضعیف هستند. هرچند آنچه همه مشتریان این موسسه اعتباری را به هم نزدیک می‌کند این است که دوستان شان به آنها اعتماد دارند.

تخمین زده می‌شود که حدود 2 میلیون نفر در انگلیس در جعبه C بوده که در استعلام بانک برای وام فاقد شرایط لازم برای دریافت وام هستند. اما کلیه مشتریان موسسه اعتباری AMIGO در جعبه C قرار دارند. اینها افرادی هستند که مورد اعتماد دوستان شان هستند اما در فرم استعلام بانک برای دریافت وام مردود اعلام شده‌اند چون نمره و رتبه اعتباری کافی را ندارند.

معرفی شرکت اعتبارسنجی AMIGO

شرکت اعتبارسنجی

چه کسی ضامن خواهد بود؟

شاید شما فکر کنید؛ چرا من مستقیما مبلغ مورد نیاز خود را از دوستم قرض نگیرم؟ بسیاری از مردم انجام می‌دهند. همانطور که انتظار دارید، همه پول زیادی ندارند که بتوانند به شما وام دهند. با این حال، این موسسه اعتباری فهمیده است که آنچه برای ضامن از اهمیت بیشتری برخوردار است این است که آنها وام گیرنده را قادر به ساختن یا بازسازی سوابق اعتباری خود کرده تا در آینده بتواند به محصولات مالی بیشتری دسترسی پیدا کنند. تحقیقات می‌گوید 67٪ از مردم انگلیس اگر اعتبار آنها توسط بانک‌ها رد شود به خانواده یا دوستان خود متوسل می‌شوند و در حالی که بسیاری از آنها وام نمی‌گیرند، آنها هنوز هم می‌خواهند کمک کنند که موسسه اعتباری AMIGO راهی را برای تحقق آن ارائه داده است.

چرا ضامن بخواهد وام بانکی به نام خود را برای وام گیرنده بگیرد؟

مطمئنا ضامن باید بتواند وام را با نرخ بهتری دریافت کند؟ برخی از افراد نیز این کار را می‌کنند، اما وام گرفتن برای خود با تضمین وام برای دیگری بسیار متفاوت است. شما باید خودتان حساب را مدیریت کنید. هر ماه پرداخت از حساب خود را انجام دهید. حساب روی پرونده اعتباری شما ضبط می‌شود. هرگونه تاخیر در پرداخت می‌تواند بر اعتبار شما تاثیر بگذارد. مهمتر از همه، وام گیرنده در حقیقت این شانس را دارد که بتواند اعتبار خود را دوباره بسازد. پس از پرداخت هر قسط وام، موسسه اعتباری AMIGO به هر سه شرکت اعتبارسنجی معتبر در انگلستان (Experian ، Equifax و Call Credit) اطلاعات آنها را ارسال می کند به این معنی که وام گیرندگان می‌توانند در نهایت بدون کمک وام بگیرند.

منبع: amigoloans

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.