معرفی شرکت اعتبارسنجی AVANT

شرکت اعتبارسنجی AVANT، LLC که پیش از این Credit AVANT بود، یک شرکت خصوصی در شیکاگو، مستقر در ایلینویز در صنعت فناوری مالی و اعتباری است. این شرکت در سال 2012 توسط کارآفرین سریالی آلبرت "آل" گلدشتاین، جان سان و پل ژانگ تاسیس شد. پس از آنکه دفتر مرکزی این استارتاپ در شیکاگو راه اندازی شد، در آنجا توانست مبلغ اولیه یک میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرد. شرکت اعتبارسنجی AVANT در ابتدا به عنوان یک وام دهنده متوسط برای ​​سرمایه گذاری فعالیت می‌کرد اما در اوایل سال 2013 با استفاده از فناوری اختصاصی خود برای اعتبارسنجی مشتریان و اعتبار سنجی مالی وام صادر کرد. از آوریل 2015، شرکت اعتبارسنجی AVANT بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده و از سه موسس اصلی خود به بیش از 650 کارمند افزایش یافته است. تاکنون این شرکت توانسته از طریق فناوری انحصاری و مبتکرانه خود روند اعطای وام و تسهیلات به متقاضیان زیادی از سراسر جهان تسهیل کند.

شرکت اعتبار سنجی AVANT در اواخر سال 2012 راه اندازی شد و وام های شخصی با مبالغ 2000 تا 35000 دلار را با شرایط بازپرداخت از 2 تا 5 سال به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. AVANT یک مدل شفاف با APR از 9.95-36٪ دارد. این شرکت کارت همکاری اعتباری Avant Mastercard را با همکاری WebBank (ایالات متحده) صادر می‌کند.

معرفی شرکت اعتبارسنجی AVANT

اعتبارسنجی مشتریان

فناوری AVANT علاوه بر داده‌های مصرف کننده، الگوریتم‌ها، پروتکل‌های یادگیری ماشین و ابزارهای تحلیلی را نیز به کار می‌گیرد تا میزان وام و بهره آن و طول مدت زمان بازپرداخت وام توسط مشتریان را وام تعیین کند. این شرکت اعتبارسنجی AVANT در سال 2013 دسترسی به وام‌ها را فقط در 16 ایالت آغاز کرد. اما در حال حاضر در 46 ایالت وام صادر می‌کند و در اکتبر 2013، فعالیت این شرکت فراتر از مرزهای ایالات متحده به کانادا و انگلستان گسترش یافت. شرکت  اعتبار سنجی AVANT از سال 2012-2015 شاهد رشد چشمگیر بود که بیش از 1 میلیارد دلار وام از طریق وب سایت AVANT و 1.4 میلیارد دلار کمک سرمایه گذاران از جمله Capital August ، Tiger Global و Victory Park Capital بدست آمد.

فناوری شرکت اعتبارسنجی AVANT چگونه کار می‌کند؟

شرکت اعتبارسنجی AVANT پس از ورود به صنعت رو به رشد فناوری مالی FinTech، نرم افزاری اختصاصی را تولید کرد که تلاش می‌کند با استفاده از فناوری یادگیری ماشین، ریسک و کلاهبرداری پیش فرض را به طور موثر کاهش دهد. شرکت اعتبارسنجی AVANT به دنبال یک تجربه کاملا آنلاین است که در آن مشتریان می‌توانند از طریق وب سایت AVANT اقدام کنند. این امر نیاز به مراجعه حضوری را از بین می‌برد و می‌تواند فرآیند دریافت وام و تسهیلات را از طریق اینترنت ساده کند. در آوریل 2015، AVANT شرکت (Avant Institutional Marketplace) با همکاری Kohlberg Kravis به عنوان مدیر دارایی‌هایی جایگزین و Victory Park Capital و Jefferies  به عنوان سرمایه گذاران اصلی راه اندازی کرد. توافق مالی تامین اعتبار 400 میلیون دلاری سرمایه گذاران، وام‌هایی از طریق پلتفرم فناوری شرکت اعتبار سنجی AVANT را ایجاد می کند و از طریق متنوع کردن منابع تامین مالی، وام دهندگان را از مزایای آن بهره مند می‌کند.

منبع: wikipedia

نظر خود را راجع به این مقاله بنویسید.

نظری ثبت نشده است
اولین نظر را شما ثبت کنید.
خودت رو اهلیت سنجی کن !
سامانه اعتبارسنجی آیس
با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خودت و یا دیگران ( البته با تائید خود شخص ) می توانید با چند کلیک ،گزارش اعتباری خود شامل تسهیلات دریافتی ، وجود یا عدم وجود چک برگشتی ،و ضمانتهایی را که برای شخص دیگری انجام شده است را مشاهده کنید.